Gå til innhold

F34 320D Gran Turismo - Ny bil på plass


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en Nilfisk til min 330. ;-) E145 er det vel, de har et pumpehus eller hva de kalte i metall/aluminium som gjør at Nilfisk ikke fryser om vinteren, min gjorde i alle fall ikke det nå i vinter og den stod i uisolert bod vinteren igjennom. :) Men jeg hadde vel kjøpt en AVA skulle jeg kjøpt ny i år til tilsvarende pris som Nilfisk. Dog kanskje 60 og ikke 80.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gorg changed the title to F34 320D Gran Turismo - Interiørdetailing!
1 time siden, E.H.D skrev:

Godt å få interiøret rent og pent igjen. :-)

Jeg bruker også den sprayen fra Swissvax, elsker lukten, og gir en matt fin finish. 

Ja! 😃

Burde bruke den oftere for den lukter så godt! 

Må ta en runde på skinnet også, men det tok så lang tid å bare støvsuge og få vekk skit 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Var en ørliten karavan innom Sulland BMW i Bodø idag, så måtte jo ta meg en snartur innom å prøvekjøre litt :) 

M2, M3, M4, X5M og i8 Roadster! 

Ble noen bilder også

Har jo kjørt de fleste av bilene før, men det blir jo litt tid imellom hver gang. 

i8 Roadster er en jeg har ventet på lenge å både kjøre og ta bilde av, så det var en fryd når jeg fikk kloa i den før noen andre klarte å skitne den til :) 

 

gorg_f34 - i8 roadster - 01 16-9

Har likt i8 konseptet lenge, spesielt etter første gangen jeg fikk se den på veien. Lav og veldig bred med en skikkelig tilstedeværelse og får de fleste til å snu seg! Var noen unger som ble helt vill når jeg gav på litt forbi den (de var på gang og sykkelvei så god klaring! :)

Interiøret er også ganske spesielt iforhold til andre BMW'er, og har brukt veldig mye karbonfiber, noe man ser lett når man klatrer inn eller ut av bilen. Ja jeg skriver klatrer, for det er ikke den letteste bilen å gå inn og ut av :P Jeg er hverken gammel, lang eller tjukk men har allikevel litt vanskeligheter å komme meg inn. Men en unik bil er det iallefall! Hadde jeg hatt muligheten så ville jeg hatt en!

 

gorg_f34 - M2 '18 - 01 16-9

M2

Hva skal man si som ikke er sagt før. Har testet den før, men dette er facelift. Enda freshere utseende, tightere, sintere, mer bøllete. En herlig liten kriger på veien! Digger den!

gorg_f34 - X5M '18 - 01 16-9

X5M av typen F15 har jeg ikke kjørt før. Veldig lik kjøreopplevelse som forrige generasjon X5M, så ikke noe overraskende der. 

Skikkelig sjefsbøllebil! Admdir i Equinor kjører sikkert en sånn. Sykt digg interiør!!!

gorg_f34 - M3 '18 - 01 16-9

F80 M3, facelift med CP mener jeg. Helrått! Digger fargen, helt nydelig i lyset som var idag. Noen som vet hvilken farge det er?

Elsker de nye lyktene på F8x! Og eksosen er jo bare helt latterlig morsom. Smeller jo noe inni f! Latterlig morsomt å kjøre rundt i.

gorg_f34 - M4 '18 - 01 16-9

 

Såvidt jeg tok turen med denne M4, for den var ikke ren i det hele tatt.. Men for en nydelig lakk! 

 

Trenger litt tid for å lande etter det her :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gorg changed the title to F34 320D Gran Turismo - BMW Adrenaline 2018

Sånne testurer er jo så gøy :).

M4 altså,jeg sier det ,fy så rå de er :).

Men over til noe annet ,nemlig interiør detailingen din,nydelig resultat og den Svisswax interiør sprayen den så meget interresant ut .

Er det noe du har bestilt på nett eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, sveigis skrev:

Sånne testurer er jo så gøy :).

M4 altså,jeg sier det ,fy så rå de er :).

Men over til noe annet ,nemlig interiør detailingen din,nydelig resultat og den Svisswax interiør sprayen den så meget interresant ut .

Er det noe du har bestilt på nett eller ?

Takk!

Personlig liker jeg M3 og M2 bedre enn M4. Men det er nå så

Den er vel kjøpt hos Swissvax på Lillehammer. Dufter utrolig godt og er veldig effektiv 👌🏻

Nå er spyleren endelig kommet postkontoret! 

Bare å gjør seg klar til masse bilder av bilvask 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gorg changed the title to F34 320D Gran Turismo - 100000 km! Ekstralys??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...