Gå til innhold

F34 320D Gran Turismo - Ny bil på plass


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, ahj skrev:

Det med dip på sidespeilet, må man ikke ha minne seter for å få det til? 

Mener å huske at man ikke trenger å ha avblendbart eller innfellbare for å få dip. :) 

Du har jo alt av det på din :) 

Skal prøve litt i Carly så får vi se om det blir noe av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, ahj skrev:

Det med dip på sidespeilet, må man ikke ha minne seter for å få det til? 

Mener å huske at man ikke trenger å ha avblendbart eller innfellbare for å få dip. :) 

Min F30 hadde dip og manuelle seter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, sluquet skrev:

Min F30 hadde dip og manuelle seter.

Hmm, da vet jeg ikke var slik på E60 til fattern. Han hadde kun minne seter. :) 

40 minutter siden, Gorg skrev:

https://player.vimeo.com/video/92810444

Funnet en interessant video som skal brukes når jeg oppgraderer anlegget i bilen :) 

 

 

Har selv fulgt de når jeg byttet høytalere i E90. Hvordan høytalere blir det? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ahj skrev:

Har selv fulgt de når jeg byttet høytalere i E90. Hvordan høytalere blir det? :) 

Vi får se. Bedt om pris på Bavsound sine. 

Blir nok sikkert frontsett først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nybilen! 

Jeg har lekt litt med tanken på å oppgradere anlegget i min F34 (har Hi-Fi nå), men har ikke kommet lengre enn å bytte ut forsterkeren. Jeg gikk for BimmerTech sin variant av PP82DSP, og er godt fornøyd med den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Waterhouse skrev:

Gratulerer med nybilen! 

Jeg har lekt litt med tanken på å oppgradere anlegget i min F34 (har Hi-Fi nå), men har ikke kommet lengre enn å bytte ut forsterkeren. Jeg gikk for BimmerTech sin variant av PP82DSP, og er godt fornøyd med den. 

Takker :) 

Hvordan var den sammenlignet med orginalforsterkeren? 

Bestilte du før Bavsound la ned internasjonal frakt eller hos noen i Norge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutes ago, Gorg said:

Takker :) 

Hvordan var den sammenlignet med orginalforsterkeren? 

Bestilte du før Bavsound la ned internasjonal frakt eller hos noen i Norge? 

Sammenlignet med orginalforsterkeren så er den kraftigere. Den kan også tunes via programvare, så man kan tilpasse lyden til sin bil. Da jeg bestilte fra nettsiden til BimmerTech opplyste jeg hvilken chassis jeg hadde, så la de inn korrekt tune for min bil. 

For å få full uttelling av den nye forsterkeren bør jeg nok bytte høyttalere også, men jeg har ikke kommet så langt enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått gratulert deg med ny bil! Så gratulerer med en meget spesiell, praktisk og faktisk kul bil :) Hekken er litt uvant og så som så men ellers er den jo helt knall.

Er helt enig med deg i at fronten på denne er penere/tøffere enn F30/31. Synes faktisk den er penest av alle F3x når det gjelder M-sportmodellen. 

Litt synd med bil uten farge da :P 

Prøver å lokke min far til å bytte inn E91en sin i en slik. Men han får ikke lov av sjefen i huset :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen med flott bil! Disse er veldig fine å kjøre, og ikke minst utrolig romslige. Ser også ut som benken bak er noe flatere enn på F31, så kan tenke meg at den er mer brukervennlig med barneseter. Mulig vi ender på noe sånt vi også når E91'en skal skifte eier en gang :)

Kommer til å følge med her!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, StigJ skrev:

Har ikke fått gratulert deg med ny bil! Så gratulerer med en meget spesiell, praktisk og faktisk kul bil :) Hekken er litt uvant og så som så men ellers er den jo helt knall.

Er helt enig med deg i at fronten på denne er penere/tøffere enn F30/31. Synes faktisk den er penest av alle F3x når det gjelder M-sportmodellen. 

Litt synd med bil uten farge da :P 

Prøver å lokke min far til å bytte inn E91en sin i en slik. Men han får ikke lov av sjefen i huset :lol:

Takker Stig :D 

Ikke så mye spreke lakkfarger å velge mellom på F34.. Kunne tenkt meg blå, men de var ikke så godt utstyrt.

Min første sorte bil, og som amatør detailer så er jo det herlig! Satser på at neste bil får en annen farge, så det er litt forskjell på hver bil.

Er en veldig god bil å kjøre, merker ikke stort til at akselavstanden er lengre enn på e91. Men merker godt at den er mer tilgivende på underlaget, samtidig som den er meget stiv selv om det er standardunderstell. Du må få de til å prøvekjøre den, da kan hende at pipa før annen lyd! Kan ikke skryte nok av plassen inni kupeen, for den er svæær!

2 timer siden, papertiger skrev:

Gratulerer igjen med flott bil! Disse er veldig fine å kjøre, og ikke minst utrolig romslige. Ser også ut som benken bak er noe flatere enn på F31, så kan tenke meg at den er mer brukervennlig med barneseter. Mulig vi ender på noe sånt vi også når E91'en skal skifte eier en gang :)

Kommer til å følge med her!

 

Takk skal du ha :) 

Sitteputa er nok mer flat enn på f30 eller f31. I tillegg er isofix festene flyttet langt ut til sidene. Det er 10 cm mer plass mellom de innerste isofixfestene i f34 enn i e91. Dvs at 9 åringen har 10 cm mer sitteplass i midten enn før :) 

Ikke en dum ide det! Svært fornøyd med bilbytte, men skulle gjerne tatt med lakkfargen, motoren og interiøret over fra gammelbilen :P 

11 minutter siden, StigJ skrev:

Er speilene foliert i børstet alulook? Synes faktisk det var veldig pent. Ville gjort det samme med grillen også siden bilen er sort.

 

Ja faktisk! Hadde egentlig tenkt å rive av folien ganske kjapt, men er litt usikker nå.

Nyrene er foliert fra krom omkrans til sort blank, men de har jeg tenkt å ta av til våren. Blir litt borte når alt er sort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gorg changed the title to F34 320D Gran Turismo - 100000 km! Ekstralys??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...