Gå til innhold

F34 320D Gran Turismo - Ny bil på plass


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, StigJ skrev:

Kjører selv Biltema sine blinklyspærer i sølv på F30en. Funker som snus de.

 

DSC_0020_zpsxdaec1ia.jpg

DSC_0023_zpsjtuve9hn.jpg

 

 

Skal se om de har på den lokale Biltema neste gang jeg suser forbi 😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vel vært en ide å oppgradere disse til LED-bærer? Synes det er latterlig at BMW er så dårlige på bruk av LED i blinklys og ryggelys (og sikkert mer). E9x LCI hadde LED, men ikke F30...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, tobiasw skrev:

Hadde vel vært en ide å oppgradere disse til LED-bærer? Synes det er latterlig at BMW er så dårlige på bruk av LED i blinklys og ryggelys (og sikkert mer). E9x LCI hadde LED, men ikke F30...?

Enig, men ebay led pærer har jeg ikke lyst på. Hadde det på e46, og var så som så. 

Syns det er rart de gikk fra led bak og foran på lci e9x til delvis halogen igjen ved f3x. Mulig de fant ut at det ikke funket helt bra? 

Lci f3x har vel heller ikke led front blink? Iallefall ikke f34 

I ryggelys har jeg hatt CREE, og det var en fryd! Kunne tenkt meg å montere det igjen. 

Får håpe at satsinga på OLED kommer til mer folkelige modeller, etter det kom på M4 GTS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Gorg skrev:

Enig, men ebay led pærer har jeg ikke lyst på. Hadde det på e46, og var så som så. 

Syns det er rart de gikk fra led bak og foran på lci e9x til delvis halogen igjen ved f3x. Mulig de fant ut at det ikke funket helt bra? 

Lci f3x har vel heller ikke led front blink? Iallefall ikke f34 

I ryggelys har jeg hatt CREE, og det var en fryd! Kunne tenkt meg å montere det igjen. 

Får håpe at satsinga på OLED kommer til mer folkelige modeller, etter det kom på M4 GTS. 

Du finner pærer andre steder enn ebay :) Det er en på forumet her som har byttet blinklys på sin 1-serie (F20) mener jeg. Ble veldig mye bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bytta til LED-pærer i blinklys både foran og bak, samt bremselys og ryggelys på min F31. Veldig fornøyd. Gikk for Osram LED. Fåes både som PY21 og P21, i rød, orange og hvit 👍🏼 Pæra er blank/sølv uansett farge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Emilian skrev:

Jeg har bytta til LED-pærer i blinklys både foran og bak, samt bremselys og ryggelys på min F31. Veldig fornøyd. Gikk for Osram LED. Fåes både som PY21 og P21, i rød, orange og hvit 👍🏼 Pæra er blank/sølv uansett farge. 

Har du link? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34885786095_97b2f4e673_b.jpg

Ett til 😁

Skulle egentlig dra på tur i helga og få korrigert lakken, men det blir utsatt ei uke. 

Bruker mye tid nå på planlegging av huset, er mye valg som skal tas. Men det blir nydelig når det står ferdig! 

Startet en ny instagramkonto for husbygginga 

https://www.instagram.com/vi_bygger_nexus/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gorg changed the title to F34 320D Gran Turismo - 100000 km! Ekstralys??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...