Gå til innhold

F34 320D Gran Turismo - Ny bil på plass


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

23 timer siden, Gorg skrev:

Si ifra hva de fant ut :) 

Vel, i følge BMW var det tett, men også tomt for gass 🙄, så de har etterfylt. Fikk ingen god forklaring på hvorfor det var gått tomt så  fort (to år gammel bil) utover typ "Av og til går de tom fortere". Aldri hørt om før, men ok. Med tanke på at de ikke klarte å skru sammen bilen etterpå heller (ref min egen tråd), så vet jeg ikke helt hva jeg skal tro.

Funker hvertfall nå da, så får vi se hvor lenge det varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, macrorain skrev:

Vel, i følge BMW var det tett, men også tomt for gass 🙄, så de har etterfylt. Fikk ingen god forklaring på hvorfor det var gått tomt så  fort (to år gammel bil) utover typ "Av og til går de tom fortere". Aldri hørt om før, men ok. Med tanke på at de ikke klarte å skru sammen bilen etterpå heller (ref min egen tråd), så vet jeg ikke helt hva jeg skal tro.

Funker hvertfall nå da, så får vi se hvor lenge det varer.

Nei det hørtes som en merkelig forklaring.. 

Hvis man bruker AC hele året skal den ikke bli fri for gass sånn uten videre.. 

Så det ble ikke på garanti?

Vår bil skal inn på onsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Gorg skrev:

Nei det hørtes som en merkelig forklaring.. 

Hvis man bruker AC hele året skal den ikke bli fri for gass sånn uten videre.. 

Så det ble ikke på garanti?

Vår bil skal inn på onsdag..

Betalte ingenting. Det var jo ingenting galt med bilen, og i hvert fall ikke som jeg hadde forårsaket. Jeg tror de må ganske langt ut på landet for å forsøke å forklare at jeg skal måtte betale for å holde liv i klimaanlegget på en to år gammel bil, så det prøvde de ikke på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gorg :

Dette femoenet med ac som plutselig ikke virker opplevde jeg også her forrige uke.

Plutselig blåste det bare sånn død lunka vind ut ventilasjon,

Stoppet bil og plutselig virket det igjen,merkelig greier dette .:)

Ser flere har hatt tull med klima anlegget på bilene sine i sommer ,så vi er ikke de eneste.:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, macrorain skrev:

Betalte ingenting. Det var jo ingenting galt med bilen, og i hvert fall ikke som jeg hadde forårsaket. Jeg tror de må ganske langt ut på landet for å forsøke å forklare at jeg skal måtte betale for å holde liv i klimaanlegget på en to år gammel bil, så det prøvde de ikke på. :)

Tenkte de skulle ta betalt for fyllinga, men har kjørt flere biler som har trengt 10+ år før de trengte påfyll. Og da funket det fortsatt delvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, sveigis skrev:

Gorg :

Dette femoenet med ac som plutselig ikke virker opplevde jeg også her forrige uke.

Plutselig blåste det bare sånn død lunka vind ut ventilasjon,

Stoppet bil og plutselig virket det igjen,merkelig greier dette .:)

Ser flere har hatt tull med klima anlegget på bilene sine i sommer ,så vi er ikke de eneste.:).

Det var sånn i forrige uke, nå er det bare helt dødt.. 😫

Satser på bedring snart 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha levert inn Nilfisken til Felleskjøpet i slutten av April, har nå visa endelig fått en slutt. 

De skulle absolutt prøve å bytte en del, og det tok en måned å få delen!! 

Delebyttet funket dårlig, så nå får jeg ny eller pengene tilbake.

Hva anbefaler folket?? Vurderer å bytte til en ny Karcher K5 Full Control

 

B52CE4C3-C4CF-4BA8-98A1-57EB355B8651.jpeg

Endret av Gorg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K5 er gull. Kjøpte selv K5 i vår, men det var et tilbud på den home edition. Samme innmat og ytelser, men stiv slange og uten trommel og heller ikke Full Control-systemet. Trommel ser jeg ikke på som must, men en høyfleksibel slange er det. Så dette blir kjøpt nå etterhvert, da den stive er forferdelig. Full Control er genialt system og med Premium får du trommel. Den der har også den nye slangen som er høyflexi. 

https://coop.no/sortiment/obs-bygg/hageuterom/hagemaskiner/hoyttrykksspylere/karcher-1.324-500.0?variantCode=142279

Kjør på :)

Edit: Angående Ava, så virker det som at det er en kjempespyler. Hører flere og flere prater om det og har sjekket det litt opp i jobbsammenheng. Slik jeg har skjønt det er det få utsalgssteder og de på nett er det bare en håndfull. Bilpleiekongen har f.eks. inne. Den koster derimot det dobbelte av K5 og en tusenlapp eller to mer enn K7, så man skal være over middels interessert. Med dette sagt så får man sikkert det man betaler for.:)

 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gorg changed the title to F34 320D Gran Turismo - 100000 km! Ekstralys??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...