Gå til innhold

Ettermontere Shadowline F10


Bækkmann
 Share

Anbefalte innlegg

Har planer om å bestille Shadowline lister for å montere på min F10. Disse synes jeg er nokså dyre, så lurer på om noen kan anbefale et sted å handle fra som ikke forhandler til blodpris? :) Det er orginale lister som er aktuelt her. Helst ikke høyglans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Bækkmann skrev:

Har planer om å bestille Shadowline lister for å montere på min F10. Disse synes jeg er nokså dyre, så lurer på om noen kan anbefale et sted å handle fra som ikke forhandler til blodpris? :) Det er orginale lister som er aktuelt her. Helst ikke høyglans.

Hvorfor ikke bare foliere de? Koster en brøkdel av prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folierte vinduslistene på min tidligere E60 i 2012, sitter enda på det (er lagt ut noen bilder av den i Snapshot-tråden på et av de par siste sidene der, er den helsorte). Et par steder det er små gliper, men bedre å betale en tusenlapp hvert 3-4 år for foliering (eventuelt) enn å ut med et femsifret beløp for deler og bytte nå. Får du noen proffe til å gjøre det så holder det nok enda bedre også :) Du folierte vel kanskje listene på din @Fahad?

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Walkabout skrev:

Folierte vinduslistene på min tidligere...

Kanskje jeg skal gå for folie likevell da.. Har en proff kar som holder på en halvtimes tid unna meg som jeg kan høre med. Han vet jeg kan sakene sine! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Walkabout skrev:

Folierte vinduslistene på min tidligere E60 i 2012, sitter enda på det (er lagt ut noen bilder av den i Snapshot-tråden på et av de par siste sidene der, er den helsorte). Et par steder det er små gliper, men bedre å betale en tusenlapp hvert 3-4 år for foliering (eventuelt) enn å ut med et femsifret beløp for deler og bytte nå. Får du noen proffe til å gjøre det så holder det nok enda bedre også :) Du folierte vel kanskje listene på din @Fahad?

Nei jeg foliert grillen @walkabout. Det sitter som et skudd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, E.H.D skrev:

Men shadowline på m-sport..

Det vil jeg tro koster mer enn det smaker om jeg skal dra det så langt?

5 minutter siden, Fahad skrev:

Koster 2500,- hos scandinano...

Får jeg det utført til den prisen så leverer jeg inn bilen sporenstraks! Hadde forventet rundt 4000, utført at proff kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bækkmann skrev:

Det vil jeg tro koster mer enn det smaker om jeg skal dra det så langt?

Får jeg det utført til den prisen så leverer jeg inn bilen sporenstraks! Hadde forventet rundt 4000, utført at proff kar.

Bor du langt unna Drammen/Oslo? Hvis ikke så kan jeg ordne veldig god pris til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎31‎.‎03‎.‎2017 at 21.21, Fahad skrev:

Bor du langt unna..

Desverre! Nord-Trøndelag, så det blir et stykke ja. Men ellers takk for tilbudet! :) 

Endret av Bækkmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, bmwgreg90 skrev:

Jeg skal hente nye bilen i Oslo om ca 1 uke. Det er krom lister rundt vinduer som jeg vil foliere. Hva pris tar du?:)

Nei det er ikke jeg som gjør jobben men en venn av meg :) Har flere bekjente i Oslo som driver med foliering. Send meg pm her når det nærmer seg, så kan jeg booke time hos han. Kan høre med han hvor mye han skal ha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Gorg skrev:

Hva koster det normalt sett å foliere listene rundt vinduene? Kan vel ikke bare være en 1000 lapp @Walkabout?

Jeg betalte 1200 kroner på E60'en, men da tok jeg av og på listene igjen selv :) Normalt nå er nok en 2-3000 kroner tenker jeg, for full pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...