Gå til innhold

Andersen`s E36 M3


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen ! 

Da har jeg endelig handlet meg en bil jeg har hatt lyst på lenge, Nemlig en Orginal e36 M3 3,0 L.

Bilen bærer absolut preg av godt vedlikehold, men alikevel noen ting og ta tak i med bilen . 

Den er veldig bra lakk messig og for rust (den ble sett godt over før kjøp). 

Motor og drivverk virker og være veldig bra.  Godkjent med KW coilovers. 

(Bilen er ikke vinterkjørt , hvertfall ikke de siste 10 årene)

 

Ellers er det litt diverse ting og gjøre med bilen før den er helt bra. 

Jeg vil komme tilbake med en god del informasjon og bilder når vær å tid strekker til . 

Mine første mål for bilen er og få den så hel og pen som overhode mulig, det vil nok etterhvert bli byttet litt felger osv. 

 

 

Slenger med noen dårlige mobil bilder, Skal få tatt noen ordentlige bilder så fort som mulig!

IMG_0195.JPG

IMG_0193.JPG

IMG_0199.JPG

IMG_0200.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, BjornarHS skrev:

Meget pen M3 du har fått deg der ser det ut til, så blir kjekt å følge med her :) 
Denne som lå på finn for 150000 nylig forresten?

Tusen takk :)

Ja det stemmer.  Mangler noe interiør deler og fusker litt på tomgang ( Luftmasse måler ) mest sannsynlig.

Så det forklarer vel grunnen til at den var noe billigere enn en som er i tipp topp stand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gabz skrev:

Gratulerer med M3! Fin denne :) Prøvde å få kontakt med selger på denne selv, men var solgt før det ble noe av. 

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=86227886&ref=conversation&fks=86227886

Tusen takk :) Da hadde jeg nok flaks som fikk tak i denne , selger sa hvertfall til meg at telefonen hans ringte hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sveigis skrev:

Gratulerer med fin m3.

Jeg som er e36 fantast ,er det gøy å se sånne eksemplarer .

Pass godt på den .:).

Tusen takk :)

Det skal jeg virkelig gjøre! Alt for mange av disse bilene som har forfalt og blitt brukt til andre ting.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BjornarHS skrev:

Ser det var en diskusjon angående fargen på bilen i en annen tråd, så ble litt nysgjerrig å sjekket opp vin-nummeret :)
 

Deler informasjonen jeg :)
2017-04-04.png.f83063d4ce6312768e8d0424b06767b8.png58e343c67fdb2_2017-04-04(1).png.2f6d4693e0a2abc9c103339df6e27db1.png

 

Takk for informasjonen.  Det stemmer med fargen , det står også daytona på dempertårnet :) Da er det avklart . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått en liten pakke i posten. Hva synes folk om dette ?  

Personlig synes jeg e36 M3 burde ha disse merkene på bagasjen siden dem er helt like i formene. 

(Da skjønner også den vanlig mann i gata at det ikke er en 316. Haha ) 

 

IMG_0225.thumb.JPG.f5ec10167cf7344770f114006e2fa1b8.JPG

 

Jeg var også og tittet på noen felger i går, her er jeg ekstremt usikker hva jeg skal gjøre .

Felgene trenger litt oppussing. Men vannvittig kule felger. Også ganske sjeldne såvitt jeg vet :)

17" 8,5 " 

IMG_0219.thumb.JPG.6a1c7f0fe09a659288b01e091dcadb7d.JPG

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...