Gå til innhold

Erfaringer med F3x?


Anbefalte innlegg

Bra lesing! 

Ville forøvrig ikke tatt for god fisk at 5 serien har noe bedre plass mellom barnesetene bak. F11 feks er ikke spesielt bedre enn 3 serien for tre stykk i baksetet.

Ville tatt mål mellom de innerste isofix festene for å få litt fakta på bordet, 5 serien har gjerne bakseter som er best egnet for 2 voksne. 

Skal ta mål på plassen mellom isofixfestene i min fars f11 og vår f34 til helga. 

Forskjellen mellom e91 og f34 var faktisk 10cm 😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av de punktene som er nevnt mange ganger i forbindelse med G3x er nettopp bedre bakseteplass, og mulighet for tre barneseter. :)

Når jeg målte mellom isofix-festene i vår e61 og sammenlignet dette med 3GT var forskjellen 2cm i favør til 3GT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, awt skrev:

Et av de punktene som er nevnt mange ganger i forbindelse med G3x er nettopp bedre bakseteplass, og mulighet for tre barneseter. :)

Når jeg målte mellom isofix-festene i vår e61 og sammenlignet dette med 3GT var forskjellen 2cm i favør til 3GT.

Ofte er det bare i sammenheng med tre barnestoler fra bmw som gjerne er skreddersydd. 

2 serien har også plass til det, men er ikke voldsomt bredt, men det skorter mye på lengden i kupeen der. 

Hvis noen får målt så hadde det vært kjekt, da G31 kan erstatte vår f34 om noen år. 

Forøvrig veldig fornøyd etter noen uker med f34 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blåhvitblogger skrev:

Har prøvd, men dessverre ikke målt, i G30: Og ja, der går luka ned og voksne kan skvise seg mellom. G31 bør vel match det 😉

Det lover bra! :)

Nevnte dette da jeg oppdaget hvor stor forskjell det var på sitteputen og plasseringene av isofix når vi måtte finne ny bil pga familieforøkelse. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...