Gå til innhold

S14A som daily?


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Blir nok heller en M3, ja. Har en for hånden hos en kar som også tar E46'en i innbytte. Skal få ferdig det siste på E46'en også drar jeg og ser på den :) Er en 3,2 coupé. Er i hvit som ikke akkurat er favoritten på E36, men får gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎10‎.‎04‎.‎2017 at 16.17, Gabz skrev:

Blir nok heller en M3, ja. Har en for hånden hos en kar som også tar E46'en i innbytte. Skal få ferdig det siste på E46'en også drar jeg og ser på den :) Er en 3,2 coupé. Er i hvit som ikke akkurat er favoritten på E36, men får gå.

japse er bøgmobil , gå for tysk M bil å behold verdigheten :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stig. skrev:

en vanlig e60 er også mye bedre en en "ricer børse" :-P 

Har neppe noe vonde tanker om E60 om det ikke blir M3 nei :) Med sekserdiesel, chip og skikkelig eksos har man jo bil som ser bra ut, går bra og høres bra ut!

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Gabz skrev:

Har neppe noe vonde tanker om E60 om det ikke blir M3 nei :) Med sekserdiesel, chip og skikkelig eksos har man jo bil som ser bra ut, går bra og høres bra ut!

du er nok noe mer lidenskapelig når det kommer til diesel en meg :-P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
On 6. april 2017 at 12.30, Gabz skrev:

Takk for innspill!

Dyrt da? Er det ikke? 

EVO er en typisk "gir,gir,gir, gir deg ihjel" bil 😂 Jeg har hatt både evo6 og 7 å mange 200sx osv... EVOene solgte jeg rimelig raskt å tilbake til BMW. En s14a er topp di! S13 derimot ville jeg aldri kjøpt... Har hatt det også å vært heldig men stort sett er di ihjelkjørt å dårlige motorer på et vis eller flere. S14a har jeg hatt både med og uten skilt å di tåler MYE om ting er ordentlig! Ene jeg hadde gikk det alt fra 1 sett til 3 sett bakdekk hver helg omtrent å fungerte like herlig hele tiden. 

Komfort er vel så som så... Men sjarmen med colaboks med turbo er jo nettopp at det er litt stumpete og bråkete :) Men om du vurderer en s14a så ville jeg iallefal kjøpt en som du merker med engang at er tatt vare på. Er vel ikke tilfeldigvis "thorri" sin du vurderer kanskje? Det er en i Drammen som har en lille en han vurderer å selge. Den er veldig fin å bra tror jeg. Ser iallefall skikkelig ut! 

Men ja en e36 m3 og en s14a er to forskjellige verdener! Har hatt flere e36 m3 også. Å har en veldig fin E60 530 diesel med chip osv tilsalgs nå om du skulle

gå for det ;) 

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...