Gå til innhold

Reperasjon av CCC?


Årsland
 Share

Anbefalte innlegg

Sant det, men blir for ganske dyrt da.. :-(

Har googlet en del og funnet ut at problemte kan ligge i disse (vedlegg), og at det du trenger å gjøre er å varme de opp slik at tinnet løsner og størkner igjen. Har ikke så mye peiling eller utstyr, så sliter med å gjøre det selv.. Mange som tydeligvis har fikset problemet med å gjøre det :)

Men blir nok noen timer med youtube og lodding fremover..^_^

17838717_10154309898121759_704523178_o.png

Endret av Årsland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en arbeidskollega / kompis som er rimelig oppegående på alt av elektronikk og har veldig god greie på dette. Han klarte ikke å reparere sin egen ccc. Så han kjøpte ny fra bmw med sin i pant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Otis skrev:

Har en arbeidskollega / kompis som er rimelig oppegående på alt av elektronikk og har veldig god greie på dette. Han klarte ikke å reparere sin egen ccc. Så han kjøpte ny fra bmw med sin i pant.

åja, kult! :) Har du lyst å høre med han hva han gjorde da? :D og eventuelt om han har lyst å se på min? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig problembilen til TS er en E6x, men jeg antok det var E90 siden det er oppgitt i profilen. Men @awt, vet du om det er mulig å lese fra utstyrslisten om det er snakk om M-ASK eller CCC? Bilen i oppgitt link er forresten en 2011-modell (2010-11-18), skulle tro det var CCC da?

Endret av Basse Lusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, jeg antok bare det var en e6x, så du har nok rett der.

M-ASK har utstyrskode 606 (eller evt. ingen utstyrskode om det er e6x eller e7x), CCC har 609.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9.4.2017 at 1.36, Basse Lusk skrev:

Aha, da er det Navi Pro vi snakker om her, og da har vel bilen jeg fant CIC siden den er fra 2011. Men flere kondemnerte biler med utstyrskode 609 årsmodell 2003-2009, se bilstereo på denne siden.

Stemmer det, har navi pro fra før av.. Problemet er vell bare at jeg må skifte skjerm, i tillegg som den også må kodes, så blir fort litt dyrere. Uansett radio/lyd må man ha, så blir nok CIC på det :)

Foressen bilen er en e90 ja :)@awt

Endret av Årsland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å gi noen eksakt pris, men det bør ikke koste mer enn 500,- med kun "vanlig" koding.

Skal man scriptaktivere, oppadetere software ifbm. montering av combox e.l. blir det fort mer. Vedr. disse tingene er nok hovedproblemet å finne noen som kan gjøre det vel og merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...