Gå til innhold

Bytte interiør f31.


NJ-79-F31
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Begynte i går kveld med bytte av interiør på min 2013 mod. F31. Blir da bytte av seter, dørtrekk og interiør lister. Har da kjøpt interiør fra en 2015 mod.

Det som ble usikkerhets moment her, er passasjer sete.... rettere sagt kontakten under setet. I denne kontakten har min bil 4 fargede kontakter,  HVIT, BLÅ, GRÅ OG SORT Det nye setet har HVIT, BLÅ OG SORT, der min har gråfarget kontakt er det bare en ledig plass på det nye setet.

Etter litt gransking ser jeg at den grå kontakten har bare 1 pin, en jump over til den sorte kontakten, så jeg har da flyttet over den grå kontakten til det nye setet med jump ledning.

Vil jeg få noen problemer her?  Tenker da på om moduler i setet fungerer på samme måte osv. Alt ser jo ut til og være likt ellers i farger på ledningsnett, og plassering av kontakter ellers er likt. Ser forskjell på nummer på modulboks under setet, men kontakter er like, og farger på ledninger er også likt.

Nevner også at det er seter med mekanisk justering,  og at kontakten på førersete var lik. Jeg bestemte meg for og flytte over beltestrammere fra orginalseter, interiøret kommer jo fra huggeri, og uvisst om beltestrammere har vært utløst, det var slik jeg oppdaget forkjellen på kontaktene på passasjer sete.

Håper noen kan komme med litt synspunkter på dette.

Endret av NJ-79-F31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...