Gå til innhold

Visning på biltilsynet "for sterke parklys"


MagneSS
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Har fått lapp om og vise bilen på biltilsynet for det bilen har blitt sett med for sterke parklys. Ved dette mener dei altså angellights mine som er i Led. Lurer da på om noen har vert borti noe liggnende? Orginal preface bil med facelift lykter.

Lurer bare på bort og si jeg har ordnet det og byttet til orginale lamper, men kjedleg om det blir bomtur det og.

Noen som har noen ideer? 

Takk på forhånd.

Bilen det gjelder

IMG_9765.JPG

Endret av MagneSS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, D.Toft skrev:

hahahahaha, DUMMESTE jeg har hørt.

har selv vist min 2 ganger på biltilsynet med led AE, uten å få kommentar på at dem er for sterke.

ingen som har org AE pærer å låne deg da? bare for å slippe mer piss fra biltilsynet.

Hahah, ja er helt ekstremt!! Hørt om mange som har fått det igjennom uten problem, så derfor jeg lurer på og bare bort og prøve. Litt anneledes på denna da det er ringer og ikke pærer. Er vell meget stress og splitte glass på hella e39 lykter har jeg skjønt :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Ikke at det hjelper deg nevneverdig, men dette er ikke originale Hella-lykter, men DEPO med LED-ringer. Det kan jo være at de har hengt seg opp i at disse ikke er "E", "e", "ECE" eller "EEC" merket?

Åja, takk for pekepinnen! Det som er at jeg nylig kjøpte bilen, meldte inn omreg, ordna forsikring osv. Men fikk da mail om at eg måtte rette opp manglar på ein kontrollapp for og få tilsendt vognkort. Ringte da inn, og da forteller dei at bilen er observert med for sterke parklys. Om bilen ble observert påveg heim med ny bil, er jeg usikker på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gorg skrev:

Er det Umnitza ringer?

Hvis det er de så må du regne med å måtte fjerne de. Ikke E eller CE merket, og ikke noe TUV ol. papirer på de. :/ 

Kan nok muligens stemme det ja. Men er det bare og ta ut ringene og vise da eventuelt? Blir jo ingen annen parklys da i tilfelle! Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, D.Toft skrev:

har umnitza ringer selv. merkelig at dem ikke har sagt noe på mine da :P

Spørs om han som har satt meg opp på visning har vært ein sikkelig pikk rett og slett. Så får prøve og vise den med di ringene som er, kan hende jeg er heldig jeg og 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...