Gå til innhold

Problemer med bytte av bærearmer


Sveggis98
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg driver med å bytte fremre bærearmer på en E39. Den første bærearmen gikk greit, men på den andre bærearmen kom denne delen med når jeg fjernet den gamle bærearmen. Er det noen som kan fortelle meg hva denne delen heter? Det er også en rift i den, er den da ødelagt? Er det noen som vet hvordan jeg kan få denne bolten ut? :)

bil 1.jpg

bil 2.jpg

bil 3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne hører til spindelen og som otis sier følger den ikke med nye bærearmer. Fås ikke kjøpt løs så du må jobbe litt med varme som nevnt og evt rustløsespray. 

At den er sprekt i ringen der er ikke krise men bør ikke ødelegges mere.. evt må du til huggeren å få tak i en brukt spindel.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den hører til spindelen, fulgte med ut hos meg også, fikk tak i en brukt spindel hos en hugger og fikk heldigvis ut den foringen fra den da den jeg hadde ble ganske så ødelagt ja, kunne selvfølgelig ha dreidd en ny foring, men det hadde blitt litt knot da det er kon inni og jeg ikke vet hvor mange grader den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har tilgang til presse er det nok det enkleste og beste.
Skjedde med meg også da jeg bytta, jeg brukte ters og varme til og presse den ut. Stramma godt til, og plutselig smalt det.


Om alt hell er ute, kanskje dette er til hjelp. Usikker på om det er rett type men.
Der er flere som kommer opp som forsalg under ser jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tips og god hjelp. Jeg har ikke gassbrenner så jeg kuttet av bunnen av en redbullboks og fylte den med rødsprit og 5-56, tente på det og la foringen med bolten i oppi boksen og lot det brenne i 15 min. Jeg ga bolten ett slag med slegga og den spratt ut. Takk igjen! :D

det gikk greit.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...