Gå til innhold

Min 1994 Alpina B3 3.0


Orjan
 Share

Anbefalte innlegg

Tok meg en liten kjøretur her en kveld, og knipset noen mobil-bilder i samme slengen. Har fått på nye skiltplater og skvettlapper foran (for å berge kanalene) og anser meg ferdig med modifikasjonene så langt :-D

IMG_2889.JPG

IMG_2891.JPG

IMG_2892.JPG

IMG_2894.JPG

Endret av Orjan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 9 months later...

Lenge siden siste oppdatering, men har jo egentlig ikke så mye å fortelle om - ikke noe spennende med en bil som funker :-D

Avsluttet fjorårssesongen med tur til BMW-treffet på Våler; en fantastisk tur ned gjennom Sverige, og oppover igjen langs riksveg 26 over Røros; en skikkelig "kjørevei".

Satte bile inn på vinterlagring i oktober en gang, og 17 april våknet den til liv igjen (med litt starthjelp). Lyden og kjøregleden er minst like stor i år som i fjor 8) 

 

IMG_3615.JPG

IMG_3605.JPG

CQAJ7518.jpg

IMG_3614.JPG

IMG_3622.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Begynner å nærme seg vinterlagring igjen - tida går fort når man har det gøy :-D

Har egentlig mest bare brukt bilen i sommer, og ikke stelt så mye med den, men den skal få en skikkelig shining før den går på lagring.

Passerte 100000km for et par uker siden, og jeg klarte å bytte tåkelysfestet som jeg knakk tidligere i sommer; er relativt lett å skru på sånne gamle biler. EU-kontroll på tirsdag; slapp unna med en 1-er feil på grunn av manglende refleksvest.

 

 

IMG_4690.JPG

IMG_4768.JPG

IMG_4771.JPG

IMG_4780.JPG

IMG_4795.JPG

IMG_4832.JPG

IMG_4856.JPG

IMG_4879.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 5 months later...

Ny sesong - nye muligheter. Hentet bilen ut rett før påske og sendte den på spa der den fikk litt etterlengtet pleie.

IMG_0800.JPG.fcf777570de99a2e4c395e308442f80a.JPG

Så har jeg skiftet list rundt bakruta - den originale var morken - og fått satt på et par deksel og klips som manglet i motorrommet. Hadde også en liten photoshoot med @Gorg her om dagen, så er spent på resultatet derfra. Første teaser lover godt :wub:

IMG_0799.thumb.JPG.226f612d196a1686ab760b55a48a5933.JPG

Endret av Orjan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...