Gå til innhold

Clutch's E39 540IAT, Til salgs!


Clutch
 Share

Anbefalte innlegg

Sikkert en herlighet å dra på langtur med den motoren. Sluker vel alt av forbikjøringer og oppoverbakker selv med fullstappa bil:D 

 

Endret av salnes34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generellt en herlig bil å kjøre uansett :D men kommer nok til å merke litt forskjell med fullastet bil, fire personer I bilen og full tank :P

Blir nok en grei tur. Kjører fra larvik og krysser svenske grensa I nærheten trysil, så nordover og samtidig litt skrått mot øst og sollefteå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hjemme igjen etter en flott tur :) ble mye kjøring på landeveier, så ble mye norsk og svensk skog. Generelt en fin kjøretur med flott natur til tider. Fikk dessuten oppleve elg på klosshold, noe som var litt mer skummelt :P gikk med nesten tre tusen i bensin tilsammen og ish 280l bensin på til sammen 1640 km. 

Det negative var at bilen punkterte to ganger. første gangen venstre bak, stoppa, la om til reservehjul og kjørte 200 meter. og gjett hva? det punkterte også... etter mye frem og tilbake, fikk vi tak i slitte dekk som holdt resten av turen. Så igår ble det kjøpt nye dekk da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 6 months later...
  • 1 year later...

Ser at jeg har vært fryktelig dårlig med å oppdatere her. Skjedd lite med bilen foruten å byttet flere slitedeler og fått den EU godkjent. 

Bilen ligger nå også til salgs på finn.no og her på bimmers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Clutch changed the title to Clutch's E39 540IAT, Til salgs!
7 minutter siden, Clutch skrev:

Ser at jeg har vært fryktelig dårlig med å oppdatere her. Skjedd lite med bilen foruten å byttet flere slitedeler og fått den EU godkjent. 

Bilen ligger nå også til salgs på finn.no og her på bimmers.

va voldsomt med rust som plutselig har dukket opp :O 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke helt fin for rust når jeg kjøpte den, men blitt verre etter bruk på vinterstid selv om jeg prøvde å holde bilen ren. Rusta er også litt av grunnen til at jeg selger den, hadde jeg hatt råd til å fikse den, så hadde jeg gjort det. Men grunnet skolegang og planer om huskjøp etterhvert, så blir det nedprioritert. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...