Gå til innhold

F82 M4 med Vossen felger - iPE eksos - Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Så jo ganske heftig ut. :) Interessant design på potta bakerst. Hva skjer inni der tro? 

Også ønsker vi oss selvsagt lydklipp ja :D

EDIT: Sjekket ut noen youtubeklipp, det hørtes jo helt sjukehus ut. 122dB? :shock: Blir populær i nabolaget når du kommer hjem på kveldstid med det der :D

 

Endret av macrorain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, macrorain skrev:

Så jo ganske heftig ut. :) Interessant design på potta bakerst. Hva skjer inni der tro? 

Også ønsker vi oss selvsagt lydklipp ja :D

EDIT: Sjekket ut noen youtubeklipp, det hørtes jo helt sjukehus ut. 122dB? :shock: Blir populær i nabolaget når du kommer hjem på kveldstid med det der :D

 

106dB med spjellene lukket og 122dB med spjellene åpne 😮 Den har også en vektreduksjon på 40%, og det var merket vi ganske godt når vi skulle av med den standarde eksosen.  

På noen av de YouTube videoene har de også satt på catless downpipes. Det blir litt for voldsomt synes jeg.. kan fort bli litt for mye lyd.

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk ♥♥

Var inn og hørte på yt på lyd av tilsvarende og rått.

Du gjorde det riktig .Hadde tatt og kastet den fjernkontrollen pokker i vold og gjort som deg.:).

Håper på å treffe deg i sommer sånn at jeg får se og høre bilen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, fxslin skrev:

Stemmer for lydklipp!!! Ser helt rått ut det anlegget. Mulig jeg er litt barnslig, men jeg synes lyd forsatt er en meget viktig del av kjøreopplevelsen :-) 

Da er vi to like barnslige 😂 Helt enig, lyd er veldig når der gjelder kjøreopplevelse.

 

9 minutter siden, sveigis skrev:

Fantastisk ♥♥

Var inn og hørte på yt på lyd av tilsvarende og rått.

Du gjorde det riktig .Hadde tatt og kastet den fjernkontrollen pokker i vold og gjort som deg.:).

Håper på å treffe deg i sommer sånn at jeg får se og høre bilen .

Takk for det 🙂 Regner med å se deg på vårmønstringen 6 mai ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...