Gå til innhold

F82 M4 med Vossen felger - iPE eksos - Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

7 timer siden, macrorain skrev:

Fett! Opptaket vrenger litt underveis tror jeg? Men høres kult ut. Kunne vært artig å høre på ren tomgang også. 

Ja jeg fikk ikke mobilen til å stå stødig. Skal filme den på tomgang og kald start neste gang. Vanskelig å få frem lyden med mobil, høres høyere ut i virkeligheten 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ///M-ini95 skrev:

@Fahad lyden var virkelig  👌

Du har ikke merka noe forskjell på effekt? Ser noen hevder det er en fin effektøkning (med tanke på at det kun er eksosmod).

 

Takk for det 😊 Jeg merker faktisk at den har fått en liten effektøkning. Luftfiltere gir også en liten økning, men det er ikke snakk om så veldig mye. 

Fikk satt på endestussene som jeg hadde på før. iPE stussene ble for mørke 

Screenshot_20180407-155532_Instagram.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Fahad skrev:

Takk for det 😊 Jeg merker faktisk at den har fått en liten effektøkning. Luftfiltere gir også en liten økning, men det er ikke snakk om så veldig mye. 

Fikk satt på endestussene som jeg hadde på før. iPE stussene ble for mørke 

Screenshot_20180407-155532_Instagram.jpg

Så bra ut! Var vel ikke slik at du hadde mangel på effekt, men alle monner drar :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, macrorain skrev:

Leser hvertfall i noen eldre tråder at noen har litt ustabil tomgang / kaldstart med slike filtere. Ikke merket noe til det?

Leste om det jeg også på bimmerpost, men har ikke lagt merke til det på min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, macrorain skrev:

Leser hvertfall i noen eldre tråder at noen har litt ustabil tomgang / kaldstart med slike filtere. Ikke merket noe til det?

Da må jeg stille spørsmålet hvorfor det skjer med slike filtere, høres mer som det er noe annet galt enn filterne. Høres mer ut som dårlige tennplugger eller coiler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, ahj skrev:

Da må jeg stille spørsmålet hvorfor det skjer med slike filtere, høres mer som det er noe annet galt enn filterne. Høres mer ut som dårlige tennplugger eller coiler. 

Nei, det er nok potensielt koblet til filterne, og noen får også check engine light, f.eks har noen fått en som betydde "airflow too high" eller noe fra MAFen. Av forskjellige årsaker kan MAFen ende med å gi feil data (turbulens i røret, uheldig/forskjellig lengde/dim eller konstruksjon på røret sammenlignet med standard, osvosv, man kan ha klart å ikke montere det helt riktig så det trekker falsk luft, MAFen kan ha blitt møkkete under installasjon, etc.. 

Masse tråder om dette, men virker som de fleste er noe eldre

http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=967499
http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=39968
https://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1163339

EDIT: Fahad, du får si fra om du tenker dette kanskje burde vært trukket ut i egen tråd og ikke fylle opp din :)

 

Endret av macrorain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Fahad skrev:

Da har jeg lagt inn bestilling på catless downpipes 🤨 Mer vil ha mer...

Gikk du for bra kvalitet eller den billigeste? Noen har elendig passform på turbosiden. Jeg monterte BMS på en kompis sin M3, perfekt passform. Bestilt en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, lagunilla skrev:

Gikk du for bra kvalitet eller den billigeste? Noen har elendig passform på turbosiden. Jeg monterte BMS på en kompis sin M3, perfekt passform. Bestilt en selv.

Bestilte VRFS. Har fått veldig mye skryt på bimmerpost. Den skal ha veldig god passform.

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...