Gå til innhold

F82 M4 med Vossen felger - iPE eksos - Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Frode D skrev:

Hva legger du i skarpere lyd? Mer rasping? Vurderer det selv, men vet ikke om det blir for mye. Er veldig glad i lyden i min sånn den er nå..

 

Mer rasping ja 😀 Det kan bli litt mye, men siden du har muligheten til å styre spjellene, så anbefaler jeg å bare kjøre på med DP. Anbefaler VRSF, perfekt passform, og ikke overpriset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Fahad skrev:

Mer rasping ja 😀 Det kan bli litt mye, men siden du har muligheten til å styre spjellene, så anbefaler jeg å bare kjøre på med DP. Anbefaler VRSF, perfekt passform, og ikke overpriset. 

Høres bra ut. Men VRSF har vel ikke noe "flex joint" som noen andre har. Tenker på varmeutvilking og utvidelse av metallet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frode D skrev:

Høres bra ut. Men VRSF har vel ikke noe "flex joint" som noen andre har. Tenker på varmeutvilking og utvidelse av metallet. 

Ja det stemmer. Men som jeg har lest, så er det ikke nødvendig med flex joint så lenge man kjører med catless dp. Originale dp skaper en del varme pga katalysatorer, og da er det nødvendig med flex joint 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Bestemt meg for å prøve å selge bilen etter sommeren. iPE eksos er til salgs for en hyggelig pris hvis noen skulle være interessert 😀 Anlegget er komplett catback med 2 stk fjernkontroller man kan styre spjeldene med.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ser den! Fikk låne i8 en helg med en kompis, koste oss veldig. Men i min mening så er det kun show-faktoren utseendemessig som er overlegen på den kontra en M-bil. Hadde uten tvil valgt M over i8 om jeg skulle kjøpt. Men absolutt verdt å teste, overraskende morsom bil! :) Du får dele ditt inntrykk når du får prøvd en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Gabz skrev:

Ser den! Fikk låne i8 en helg med en kompis, koste oss veldig. Men i min mening så er det kun show-faktoren utseendemessig som er overlegen på den kontra en M-bil. Hadde uten tvil valgt M over i8 om jeg skulle kjøpt. Men absolutt verdt å teste, overraskende morsom bil! :) Du får dele ditt inntrykk når du får prøvd en. 

Jeg prøvde en ifjor, og satt med akkurat det samme inntrykket som du sitter med. Men den er uslåelig når det gjelder utseendet 🙂 Går jeg for en F80, så vil jeg nesten ikke føle at jeg har byttet bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...