Fahad

F82 M4 med Vossen felger - iPE eksos

Anbefalte innlegg

Hva legger du i skarpere lyd? Mer rasping? Vurderer det selv, men vet ikke om det blir for mye. Er veldig glad i lyden i min sånn den er nå..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
15 minutter siden, Frode D skrev:

Hva legger du i skarpere lyd? Mer rasping? Vurderer det selv, men vet ikke om det blir for mye. Er veldig glad i lyden i min sånn den er nå..

Mer rasping ja 😀 Det kan bli litt mye, men siden du har muligheten til å styre spjellene, så anbefaler jeg å bare kjøre på med DP. Anbefaler VRSF, perfekt passform, og ikke overpriset. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
13 minutter siden, Fahad skrev:

Mer rasping ja 😀 Det kan bli litt mye, men siden du har muligheten til å styre spjellene, så anbefaler jeg å bare kjøre på med DP. Anbefaler VRSF, perfekt passform, og ikke overpriset. 

Høres bra ut. Men VRSF har vel ikke noe "flex joint" som noen andre har. Tenker på varmeutvilking og utvidelse av metallet. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Frode D skrev:

Høres bra ut. Men VRSF har vel ikke noe "flex joint" som noen andre har. Tenker på varmeutvilking og utvidelse av metallet. 

Ja det stemmer. Men som jeg har lest, så er det ikke nødvendig med flex joint så lenge man kjører med catless dp. Originale dp skaper en del varme pga katalysatorer, og da er det nødvendig med flex joint 

Endret av Fahad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive