Gå til innhold

F82 M4 med Vossen felger - iPE eksos - Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Gorg skrev:

Fjerna du folien som var på sidene av luftinntakene? Var vel ikke gjort i bildet over @Fahad ? 

Så må du få oppdatert profilbilde og profil 😂

Fjerna folien som var rett foran på fangeren. Regner med å få på plass alt sammen denne uken, men har kjempelyst på M Performance endestusser i karbon nå 😐 De er mye større enn de standarde i krom 

Hehe, det skal jeg få gjort :)

 

20170529_000651.jpg

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

M Performance diffuser på plass! Listene under kanaldekslene får jeg på i morgen. M4 merke i sort kommer snart, og nye M Performance endestusser i karbon er også bestilt. De originale endestussene er på Ø72, og de jeg har bestilt er på Ø92, så det blir en stor forskjell 😀

20170608_110242.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, E.H.D skrev:

Ser tøft ut med de på, og nå har du nesten full pakke, mangler bare CF speilhus.  :-D

 

8 timer siden, fxslin skrev:

Begynner å komme seg nå, veldig bra så langt!!

Takk takk :) Ja, begynner å komme seg nå :) De speilhusene har jeg tenkt til å droppe, blir altfor mye karbon på bilen.

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De M-performance stussene, passer de rett på orginal eksos? Er det noe spesielt som må gjøres for å få de på? Eller er det bare slip off/slip on med de som er der og på med disse? :-)

Nydelig bil!! =) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, vegaasen skrev:

De M-performance stussene, passer de rett på orginal eksos? Er det noe spesielt som må gjøres for å få de på? Eller er det bare slip off/slip on med de som er der og på med disse? :-)

Nydelig bil!! =) 

De originale passer ikke, da må du oppgradere til M Performance eksos. Jeg fikk tak i noen custom made som skal passe rett på. Det følger med klemmer, så trenger ikke å sveise heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...