Gå til innhold

F82 M4 med Vossen felger - iPE eksos - Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, Fahad skrev:

Tusen takk, Dal-z 😀 Bilen din var faktisk en av grunnene til at jeg også fikk lyst på en M bil. Ja det synes jeg også 👍 Hentet den på fredag, og regner med at den blir montert i morgen 

Kjekt å høre at man kan være til inspirasjon :D

Blir nok montering av frontleppe for min del også i neste ukeB) Regner med du pøser på med bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt med bilen i går :)

- M Performance frontleppe 

- M Performance spoiler på bagasjeluka 

- Folierte i blank sort ved luftinntaket på frontfangeren 

- Monterte 15 mm spacere på bakhjulene 

Mangler diffuser og listene som skal sitte under kanaldekslene. Regner med å ha alt på plass innen to uker :)

Legger ut bilder etterhvert 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Fahad skrev:

Fikk gjort litt med bilen i går :)

- M Performance frontleppe 

- M Performance spoiler på bagasjeluka 

- Folierte i blank sort ved luftinntaket på frontfangeren 

- Monterte 15 mm spacere på bakhjulene 

Mangler diffuser og listene som skal sitte under kanaldekslene. Regner med å ha alt på plass innen to uker :)

Legger ut bilder etterhvert 

Du kan ikke si sånn uten å dele bilder 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det noen bilder :)

Gikk for original M Performance leppe foran, hadde ikke samvittighet til å gå for noe jalla løsning eller fake leppe på denne bilen. Monterte også Performance spoiler på bagasjeluka, 15 mm spacere bak og folierte i blank sort ved luftinntaket foran.

Venter på noen M Performance deler som kommer neste uke 

20170519_153018.jpg

20170519_153045.jpg

20170519_153059.jpg

20170519_153150.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble stilig dette, men synes dessverre hele fronten forsvinner når den nederste delen av fangeren er sort. Ville hatt denne i bilens farge :) Ellers ble det knall med selve leppa og spoileren bak. Har du vurdert LCI baklykter eller eventuelt kjøpe lykter uten det oransje feltet bak? Tror det kunne blitt bra. Sort M4-merke må du også få :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Walkabout skrev:

Ble stilig dette, men synes dessverre hele fronten forsvinner når den nederste delen av fangeren er sort. Ville hatt denne i bilens farge :) Ellers ble det knall med selve leppa og spoileren bak. Har du vurdert LCI baklykter eller eventuelt kjøpe lykter uten det oransje feltet bak? Tror det kunne blitt bra. Sort M4-merke må du også få :D 

Jeg vurderte å lakkere den nederste delen i bilens farge, men synes det ser litt rart ut når øvre delen er i karbon.

Baklyktene har jeg ikke tenkt noe særlig på, men jeg liker veldig godt LCI baklykter, så det skal jeg absolutt vurdere. 

Sort M4 merket har jeg bestilt :)

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Walkabout skrev:

Selve leppen ville jeg beholdt sort (altså i karbon), er de flippene nederst på selve fangeren jeg tenker på ;) 

De flippene er i karbon men selve leppen er i matt sort. Har sett bilder der noen har lakkert selve leppen i hvit, men synes ikke det ser fint ut på hvit bil. De listene som sitter under kanaldekslene kommer også i matt sort, og da går både leppa og de listene i ett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, E.H.D skrev:

Det ble jo ekstra mye sort i fronten med den foliering, men å ha spoileren i sort slik som nå synes jeg er greit. :-)

Regner med det kommer en diffuser også.   :wink:

Ja ble en del sort i fronten, men liker det foreløpig 😀 Kan hende at jeg fjerner det etterhvert. 

Diffuser er på vei :)

10 minutter siden, Gorg skrev:

Ble bra dette her 😃 Likte spesielt godt spoileren bak 👌🏻

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fahad skrev:

De flippene er i karbon men selve leppen er i matt sort. Har sett bilder der noen har lakkert selve leppen i hvit, men synes ikke det ser fint ut på hvit bil. De listene som sitter under kanaldekslene kommer også i matt sort, og da går både leppa og de listene i ett.

Helt enig i det, hadde sett rart ut med bare leppen i hvit. Gleder meg til å besiktige bilen din i Oslo om et par uker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...