Fahad

Min F82 M4 med Vossen felger - Ny eksos

Recommended Posts

Siden det var tÞrt og fint vÊr her i Oslo i dag, sÄ mÄtte jeg ta med bilen pÄ en luftetur til nÊrmeste parkeringsplass. Lot motoren gÄ litt pÄ tomgang. Ingenting er mer frustrerende enn Ä se den stÄ i garasjen og ikke fÄ brukt den. 

20171208_112947.jpg

20171208_113140.jpg

20171208_114157.jpg

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del pÄ andre sider
3 timer siden, sveigis skrev:

Hvordan gÄr det med eier og denne bilen her da?

Lenge siden der har vÊrt noe liv i denne trÄden :).

Hei Jan, her gĂ„r alt helt fint :) StĂ„r til med deg? Bilen stĂ„r inne i garasjen til snĂžen er borte vekk 😊 Pleier Ă„ la den gĂ„ litt pĂ„ tomgang sĂ„nn ca en gang i uka. 

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del pÄ andre sider

Bra Ă„ hĂžre :)

Jo her er alt bra og gleder meg til Januar er ristet av oss,da gÄr det mot vÄr.

Tenker du gleder deg til Ă„ kjĂžre denne kraftpakken igjen:)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del pÄ andre sider

Blitt bra rĂ„ denne bilen her nĂ„ 👍 Du er flink til Ă„ style en bil riktig, er sĂ„ fort gjort at ting blir harry men dette styrer du glatt unna. Tenker den eksosen der kommer til Ă„ gi ett rĂ„tt lydbilde. Bare Ă„ ha vinduet nede i Oslos mange tuneller.

Jeg skjĂžnner godt at vinterlagring er fustrerende. NĂ„ vinterlagerer ikke jeg mine biler, men jeg prĂžver Ă„ holde de vekk de dagene de salter. Men jeg ville vĂŠrt litt varsom med Ă„ starte motoren for ofte Ă„ la gĂ„ pĂ„ tomgang. Er sĂ„ fort gjort at det danner seg kondens i motoren nĂ„r det ikke blir ordentlig varmt og veskene ikke fĂ„r kjĂžrt seg ordentlig varme. Da er det heller bedre Ă„ bare la vĂŠre. Tro meg, en slik motor tĂ„ler Ă„ stĂ„ i 4 mĂ„neder uten Ă„ bli startet. Da er det verre med batterier, men dem kan man jo bare lade 😉 

Vi snakkes sikkert pĂ„ vĂ„rmĂžnstringen i Mai igjen 👍

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre medlem for Ä legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn

Allerede registrert? Logg inn her.

Logg inn nÄ