Gå til innhold

F82 M4 med Vossen felger - iPE eksos - Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, BimmerFan! skrev:

C63 er kule biler uten tvil, men med 5 BMWer på rad så tror jeg at ihvertfall jeg hadde fått problemer med å like meg bak rattet i en Mercedes. Har et familiemedlem med W204 C63 AMG 6.2 litern, og den høres helt sinnsyk ut :D 

Hva med G30 M550i? 

Ja, jeg er litt redd for at jeg kommer til å savne BMW. G30 er ikke aktuelt i det hele tatt. Vil ikke betale så mye for en 550i når jeg kan få en M bil til samme eller under den prisen.

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man muligheten, så er det bare å kjøre på. Men pass på så du ikke havner på Luksusfellen. Gi oss heads up i det minste, så vi kan ta opp programmet, da det nok blir skikkelig showcase av alle de gærne bilene du har eid :)

Fra spøk til alvor. Hvorfor ikke E klasse eller S klasse AMG? Kjenner ikke til prisene, men kan ikke være stor differanse mellom C og E?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, vegaasen skrev:

Støtter veldig C63S i Coupé😁

Litt OT; Du skal ikke selge noen av MPerf delene dine før et evnt salg? :-)

Nei, jeg tenkte å selge de sammen med bilen. Litt lettere å selge den med enn uten.

 

17 minutter siden, MegaOctane skrev:

Har man muligheten, så er det bare å kjøre på. Men pass på så du ikke havner på Luksusfellen. Gi oss heads up i det minste, så vi kan ta opp programmet, da det nok blir skikkelig showcase av alle de gærne bilene du har eid :)

Fra spøk til alvor. Hvorfor ikke E klasse eller S klasse AMG? Kjenner ikke til prisene, men kan ikke være stor differanse mellom C og E?

Hehe nei da, så lenge jeg får solgt M4en for det jeg ønsker å få for den så er jeg fornøyd 😀 Jeg liker veldig godt designen på C63, spesielt Coupe utgaven. Den er litt mer tungsolgt enn M biler her i Norge, men de begynner å bli ganske populære nå. 

Får se hva jeg ender opp. Er veldig fornøyd med M4en, og kan gjerne tenke meg å beholde den litt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fupsaker skrev:

Prøvde faktisk å få C63s Coupe til bryllupsreisen, ble M4. Og jeg digger den, men etter å ha hørt lyden i C63 er jeg ikke i tvil, den er jo fetere... 🙈 

Lyden i C63 er sinnsyk deilig! Standard lyden i F80/F82 er for dårlig. Man må nesten oppgradere til M Performance eksos, og det er jo det BMW tjener penger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Gabz skrev:

Veldig pent :)

Takk for det, Gabz 😀

 

17 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Ser flott ut, Fahad! Det ble veldig mye bedre med "fartsstripen" i flukt med den ene nyren. Det eneste du mangler nå er noen LCI LED-baklys eller M4 GTS/CS med OLED-baklys. :) 

Takk Lasse 😀 LCI baklykter har jeg kjempelyst på, skal sjekke ut prisen på de i morgen 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...