Gå til innhold

F82 M4 med Vossen felger - iPE eksos - Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Fahad skrev:

Ja de fleste eller alle som jeg har sett kjører med M Performance. 19 000,- for M Performance med 20% rabatt 😁 Tror 3D sin koster et par tusenlapper mindre 

Siden passformen antakelig er like bra på begge, må det bli opp til deg og ikke oss. :P Men M Performance gir deg samtidig splittere i karbon? Eller kommer de i tillegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, fupsaker said:

Siden passformen antakelig er like bra på begge, må det bli opp til deg og ikke oss. :P Men M Performance gir deg samtidig splittere i karbon? Eller kommer de i tillegg?

De følger med. Tror det blir M Performance 

 

2 hours ago, Gabz said:

Likte M-performance leppen best, synes den fulgte linjene til frontfangeren bra :)

Tror det blir den. Må bare prøve å prute ned prisen så mye jeg kan 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Walkabout skrev:

Ville gått for leppa fra LightWeight, den er en del rimeligere enn 3D sin. M Performance har jo alle, pluss at den er fryktelig dyr :) 

lw front.jpg

lw in motion.jpg

 

4 timer siden, StigJ skrev:

Enig med @Walkabout Der beholdes leppetingene i fangeren hvite og helheten er mye mer riktig, noe Performancelippa roter til (i mine øyne). I alle fall når det er så store fargekontraster. 

 

Den er fin, men den blir litt spinkel på en så stor og kraftig frontfanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på med M-Performance. 3D leppa så ut til å være noe bredere en selve fangeren, og det ser snodig ut i mine øyne.

Dette med at ''alle'' har det ser jeg ikke problemet i, da det er langt ifra alle som i det heletatt eier en M4. Det er din bil, så om det er flere som har lignende greier så burde ikke det spille så forferdelig stor rolle? :) Så lenge du selv blir fornøyd! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Dal-z skrev:

Rått! Grattis med ny bil, Fahad :)

Jeg syns Performance leppa kler bilen godt, syns BMW har gjort en god jobb når det kommer til Performance delene. 

Tusen takk, Dal-z 😀 Bilen din var faktisk en av grunnene til at jeg også fikk lyst på en M bil. Ja det synes jeg også 👍 Hentet den på fredag, og regner med at den blir montert i morgen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes begge var fine og vanskelige å velge imellom.  Sorry at det ble lite bidrag fra meg på dette her:-)

Godt å se at du er igang med litt mods!

Endret av fxslin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...