Gå til innhold

F82 M4 med Vossen felger - iPE eksos - Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Dark Knight skrev:

Digget den nye fronten - det her ble ekstremt fett :-D

Blir perfekt når du får satt på matchende diffuser også!

Takk takk :) Kjente bilen din igjen her om dagen :) Jeg pleier som regel å kjøre veldig forsiktig over de fartsdumperne 😂

 

1 time siden, Walkabout skrev:

Helt enig i det, hadde sett rart ut med bare leppen i hvit. Gleder meg til å besiktige bilen din i Oslo om et par uker :) 

Du må prøvekjøre den, Raymond :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, BimmerFan! skrev:

Dette ble jo som vanlig helt rått Fahad! Det er ikke en ting du til nå har gjort på bilene dine som jeg ikke har likt! Keep up the good work! :D 

Tusen takk for kjempehyggelige ord, Bimmerfan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker bil :) Jeg ville tenkt meg nøye om før du går ifra M4 til I8, to helt forskjellige verdener. Jeg har kjørt begge to rett etterhverandre og det er ikke tvil om at det er M4 som gir mest glede bak rattet. I8 er rask, tøff og moderene men i forhold til M4 så er I8en kun en "posørbil"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Lekker bil :) Jeg ville tenkt meg nøye om før du går ifra M4 til I8, to helt forskjellige verdener. Jeg har kjørt begge to rett etterhverandre og det er ikke tvil om at det er M4 som gir mest glede bak rattet. I8 er rask, tøff og moderene men i forhold til M4 så er I8en kun en "posørbil"...

Helt enig der, Fredrik. Den mangler en del krefter, og jeg savner lyden! Veldig vanskelig å komme seg inn og ut av bilen også, men så er det utseendet på bilen da 😍 Jeg rangerer faktisk den som en av de peneste bilene jeg noen gang har sett. Blir det en i8, så er det rett og slett kun pga utseendet og ikke noe mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Lekker bil :) Jeg ville tenkt meg nøye om før du går ifra M4 til I8, to helt forskjellige verdener. Jeg har kjørt begge to rett etterhverandre og det er ikke tvil om at det er M4 som gir mest glede bak rattet. I8 er rask, tøff og moderene men i forhold til M4 så er I8en kun en "posørbil"...

 

18 minutter siden, Fahad skrev:

Helt enig der, Fredrik. Den mangler en del krefter, og jeg savner lyden! Veldig vanskelig å komme seg inn og ut av bilen også, men så er det utseendet på bilen da 😍 Jeg rangerer faktisk den som en av de peneste bilene jeg noen gang har sett. Blir det en i8, så er det rett og slett kun pga utseendet og ikke noe mer enn det.

Hvordan vil dere sammenligne og rangere bilene? :) Har ikke prøvd noen av de (enda), skulle prøve en i8 i fjor høst, men da brakk jeg selvfølgelig hånden kvelden før :P Lyster litt på begge to, men det fremstår jo å være to forskjellige biler. i8 har et fantastisk utseende (såfremt man får på noen fetere felger og ikke minst bredere dekk), mens M4 virker å være mer praktisk og muskuløs. Vekker heller ikke så mye oppsikt, noe jeg liker. Ytelsesmessig fra 0-100 er de vel ganske like, men hvordan er sportsbilopplevelsen og lyden? Inreriøret i i8 klarer jeg ikke like, det virker alt for billig/prototyp, mens interiøret i M4 er ganske så perfekt. Eneste jeg kunne ønsket der var litt bedre seter, som f.eks. bedre sidestøtte, nakkestøtte (som komfortsetene) og lårstøtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Walkabout skrev:

 

Hvordan vil dere sammenligne og rangere bilene? :) Har ikke prøvd noen av de (enda), skulle prøve en i8 i fjor høst, men da brakk jeg selvfølgelig hånden kvelden før :P Lyster litt på begge to, men det fremstår jo å være to forskjellige biler. i8 har et fantastisk utseende (såfremt man får på noen fetere felger og ikke minst bredere dekk), mens M4 virker å være mer praktisk og muskuløs. Vekker heller ikke så mye oppsikt, noe jeg liker. Ytelsesmessig fra 0-100 er de vel ganske like, men hvordan er sportsbilopplevelsen og lyden? Inreriøret i i8 klarer jeg ikke like, det virker alt for billig/prototyp, mens interiøret i M4 er ganske så perfekt. Eneste jeg kunne ønsket der var litt bedre seter, som f.eks. bedre sidestøtte, nakkestøtte (som komfortsetene) og lårstøtte.

Kjører du M4 før en i8 vil du garantert savne lyden og mer hestekrefter. M4 er mye morsommere bil å kjøre, den reagerer med engang man trøkker inn med høyre foten, mens i8 bruker litt tid på å komme igang. Jeg likte faktisk interiøet på i8, og setene er også veldig gode, men sidestøtte på setene er dårligere enn på M4. En stor ulempe med i8 er jo at man alltid kommer borti et eller annet med foten på vei inn/ut, og det lager ganske stygge merker etterhvert. Dørene er også et problem hvis man må parkere mellom to biler i en parkeringsplass, de stikker først ganske langt ut også går de opp. Svært upraktisk bil, men en skikkelig design perle :) Den gir så mye annet glede at man ikke tenker så mye over hvor upraktisk den egentlig er. Bagasjerommet er så liten at du har plass til maks seks melkekartonger, og setene bak er rett og slett for pynt. Du får mye bedre plass i en M4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fahad skrev:

Helt enig der, Fredrik. Den mangler en del krefter, og jeg savner lyden! Veldig vanskelig å komme seg inn og ut av bilen også, men så er det utseendet på bilen da 😍 Jeg rangerer faktisk den som en av de peneste bilene jeg noen gang har sett. Blir det en i8, så er det rett og slett kun pga utseendet og ikke noe mer enn det.

I8 er helt klart veldig kul, den har jo ett design som en superbil. Men det er også der jeg føler I8 som konsept feiler litt, den ser så mye mer aggresiv ut enn hva den er. Hadde den hatt enn V8er og gjort 0-100 på 3,4 sekunder så hadde det liksom vært greit, men den er jo like rask som en G30 M550d....en dieselbil. Den er forferdelig upraktisk, den drar for mye oppmerksomhet for min smak og jeg er redd den fort vil virke gammel i teknologien. M4en (for ikke å snakke om M3) er billigere, veldig mye mer praktisk, høres bedre ut, går bedre, er mer annonym samt at det er en M bil...en legende. Jeg hadde ikke tvilt ett sekund...

Nå virker det som om jeg er negativ til I8, men det er jeg ikke. Det er en bil som viser at hybrid og fremtiden ikke behøver å være døll og kjedelig, ingen andre har gjort det før. Den er en konseptbil man kan kjøpe i butikken, samt at den har ett kult image som følger med. Men jeg er litt der at så lenge spinnville forbrenningsmotorer fortsatt er lov, så ville jeg kjørt det. Så kan man kjøre kule hybrider en gang i fremtiden når de er aktuelle :) 

 

2 timer siden, Walkabout skrev:

 

Hvordan vil dere sammenligne og rangere bilene? :) Har ikke prøvd noen av de (enda), skulle prøve en i8 i fjor høst, men da brakk jeg selvfølgelig hånden kvelden før :P Lyster litt på begge to, men det fremstår jo å være to forskjellige biler. i8 har et fantastisk utseende (såfremt man får på noen fetere felger og ikke minst bredere dekk), mens M4 virker å være mer praktisk og muskuløs. Vekker heller ikke så mye oppsikt, noe jeg liker. Ytelsesmessig fra 0-100 er de vel ganske like, men hvordan er sportsbilopplevelsen og lyden? Inreriøret i i8 klarer jeg ikke like, det virker alt for billig/prototyp, mens interiøret i M4 er ganske så perfekt. Eneste jeg kunne ønsket der var litt bedre seter, som f.eks. bedre sidestøtte, nakkestøtte (som komfortsetene) og lårstøtte.

Mitt inntrykk er at sportsbil følelsen er total i M3/M4, du kjører råskap som du må tøyle. Men så vipper du den i Comfort så har du en enkel og lettkjørt bil du kan kjøre til daglig. I I8 så føler du deg konge, rett og slett. Du sitter lavt, har de dørene og du føler du kjører en skikkelig superbil. Men du får noe enormt med oppmerksomhet, hvor enn du kjører. Det liker ikke jeg, synes det er rett og slett ubehagelig å måtte parkere i sentrum eller foran en travel butikk. Man føler seg som en konge bak rattet på veien, men på vei ut av bilen så følte jeg meg rett og slett litt dum og "kaksete". Så I8 er ikke noen for meg iallfall :) Men M3/M4...yes pleace...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, fxslin skrev:

Ah denne har jeg ikke sett før nå! Dette ble veldig bra! Skal si du treffer bra på modsa dine:-)

Takk for det, fxslin :) Synd at jeg ikke fikk hilst på deg på treffet, men det kommer nok flere muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...