Gå til innhold

F82 M4 med Vossen felger - iPE eksos - Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Hva skal man si? Kan starte med å si at dette er en helt syk syk bil!

Jeg fikk lov til å være med Fahad og hans M4 på Driveout til Tønsberg og tilbake til Oslo med 3 pitstops. Han kjørte til Tønsberg og jeg fikk lov til å kjøre hjem. Bare lyden av den originale eksosen gjorde meg forelsket. Bilen sitter som støpt på veien og drar som fy! Jeg var litt redd for å kjøre da Fahad spurte om jeg ville prøve, men den var overraskende lett å håndtere selv for en som er vant til å kjøre 420d 163hk :-D

 

Tusen takk for en hyggelig opplevelse, jeg setter stor pris på at jeg fikk være med! 

Bilde 18.06.2017, 14.32.14.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, HPVL skrev:

Hva skal man si? Kan starte med å si at dette er en helt syk syk bil!

Jeg fikk lov til å være med Fahad og hans M4 på Driveout til Tønsberg og tilbake til Oslo med 3 pitstops. Han kjørte til Tønsberg og jeg fikk lov til å kjøre hjem. Bare lyden av den originale eksosen gjorde meg forelsket. Bilen sitter som støpt på veien og drar som fy! Jeg var litt redd for å kjøre da Fahad spurte om jeg ville prøve, men den var overraskende lett å håndtere selv for en som er vant til å kjøre 420d 163hk :-D

 

Tusen takk for en hyggelig opplevelse, jeg setter stor pris på at jeg fikk være med! 

Bilde 18.06.2017, 14.32.14.jpg

Ingenting å takke for 😀 Var en veldig fin tur! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, HPVL skrev:

Hva skal man si? Kan starte med å si at dette er en helt syk syk bil!

Jeg fikk lov til å være med Fahad og hans M4 på Driveout til Tønsberg og tilbake til Oslo med 3 pitstops. Han kjørte til Tønsberg og jeg fikk lov til å kjøre hjem. Bare lyden av den originale eksosen gjorde meg forelsket. Bilen sitter som støpt på veien og drar som fy! Jeg var litt redd for å kjøre da Fahad spurte om jeg ville prøve, men den var overraskende lett å håndtere selv for en som er vant til å kjøre 420d 163hk :-D

 

Tusen takk for en hyggelig opplevelse, jeg setter stor pris på at jeg fikk være med! 

 

Høres ut som en staselig tur, så noen snutter på instagram :D 

M3/M4 er helt rå! Fikk du kjørt i sport+?

Ser veldig frem til neste gang jeg får kjørt M3! :) 

@Fahad Tror du ikke gjør feil med noen av delene, har sett en del hvite M3 med bronze felger, og det kler den definitivt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gorg skrev:

Høres ut som en staselig tur, så noen snutter på instagram :D 

M3/M4 er helt rå! Fikk du kjørt i sport+?

Ser veldig frem til neste gang jeg får kjørt M3! :) 

@Fahad Tror du ikke gjør feil med noen av delene, har sett en del hvite M3 med bronze felger, og det kler den definitivt!

 

Ja de ser veldig fine ut på hvit bil! Litt usikker på hva jeg skal gjøre. Liker veldig godt de originale også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Gorg skrev:

Ja det gjorde seg! Skiller seg litt ut da 👌🏻

Kule bilder fra igår!

Syke biler i den vennegjengen 😮

 

35 minutter siden, Dal-z skrev:

Helt rått😄

Takk :) Ja, gutta lever livet 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Fahad skrev:

Noen bilder fra i går 😁 Mulig det blir en pause fra dette forumet etterhvert. Har tenkt litt på Mercedes C63 😀 Dette er min femte Bmw på rad, og det frister å prøve noe annet selv om Bmw er det merket jeg foretrekker. 

IMG_3877.JPG

IMG_3865.JPG

IMG_3858.JPG

IMG_3887.JPG

Da får du så fall kjøpe den gamle med 6.2 litern. Den nye høres helt sløv ut spør du meg. Støtter den besluttningen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Da får du så fall kjøpe den gamle med 6.2 litern. Den nye høres helt sløv ut spør du meg. Støtter den besluttningen 

Den nye høres hvertfall mye bedre ut enn standard eksosen på M4, men så er det en V8er også da.

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

C63 er kule biler uten tvil, men med 5 BMWer på rad så tror jeg at ihvertfall jeg hadde fått problemer med å like meg bak rattet i en Mercedes. Har et familiemedlem med W204 C63 AMG 6.2 litern, og den høres helt sinnsyk ut :D 

Hva med G30 M550i? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Gorg skrev:

HVA?!

Allerede!!? Misfornøyd med M4'en? :o 

C63 er jo ikke så verst å gå over til.

 

Nei da, men har lyst til å bytte litt oftere nå som jeg har muligheten. Jeg liker veldig godt M4en, så ingenting er helt bestemt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...