Gå til innhold

F82 M4 med Vossen felger - iPE eksos - Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Det var godt å høre at du får satt den trygt og godt i en privat garasje! Hehe, så bra. Kan du ikke ringe meg på fredag eller lørdag morgen om hva du tenker ift. vårmønstringen, så finner vi bare ut av det. :)

Det skal jeg gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

For en aldeles rålekker bil, gratulerer så mye :) Håper å få se denne i virkeligheten snart ;) 

Takk Fredrik :) Vi ses på lørdag regner jeg med ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Freakshow skrev:

ville heller venta på leppa jeg! syns det der så merkelig ut :P

Hmm ja kanskje det 🤔 Blir nesten som å kjøre mer splittere foran  

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen med rå bil, Fahad! Nå har du lagt lista høyt, blir vanskelig å toppe det her noe mer. Pøs på med bilder! Gleder meg til å se hvordan denne blir etter du har satt litt personlig preg på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HPVL skrev:

Gratulerer igjen med rå bil, Fahad! Nå har du lagt lista høyt, blir vanskelig å toppe det her noe mer. Pøs på med bilder! Gleder meg til å se hvordan denne blir etter du har satt litt personlig preg på den :)

Skal nyte det så lenge jeg kan og har muligheten :) Det hjelper som regel å få til en god deal med forhandler når det gjelder å selge bilen senere eller innbytte. i8 har også virkelig satt sine spor i hjertet mitt, men det er ingen lyd da :( Får låne den av forhandleren for et par dager, så det blir morsomt uansett 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...