Gå til innhold

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, DanielStance skrev:

Den jeg så kom i hvertfall kjørende i motsatt retning (fra der med Sandven) og svingte inn på Jæger :P

Jeg vet ikke :lol: Mulig jeg roter, og mulig det er flere.. Tror begge er like sannsynlig haha. :P

Det kan stemme. Ca klokken 18:00? Svingte rett innom i 2 sek for å se om jeg så G31. Var etter stengetid jeg tok turen innom på vei hjem fra Flesland... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bli, rett og slett fantastisk 😀 Det skal bli artig å følge med her, håper du deler dine erfaringer med oss. Jeg har jo lyst til å bytte til G30 selv, har ett tilbud liggende hos Bavaria på en 530d i samme farge som din. Vi får se hva det blir, skal iallfall følge spent med her 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
On 20.9.2017 at 16.39, Evopower skrev:

Gratulerer med forumets første g31 :D helt riktig farge også! Ventet spent på intetiørbilder, samt bilde skrått bakfra.

Tusen takk....
Bilder kommer. Er ikke verdens beste fotograf og mulig gode bilder avventer til våren etter lakkbehandling.
Noen dårlige bilder kan nok postes før det :P 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 20.9.2017 at 12.39, Fredrik 90 skrev:

Nydelig bli, rett og slett fantastisk 😀 Det skal bli artig å følge med her, håper du deler dine erfaringer med oss. Jeg har jo lyst til å bytte til G30 selv, har ett tilbud liggende hos Bavaria på en 530d i samme farge som din. Vi får se hva det blir, skal iallfall følge spent med her 👍

Takk for det.
Bilen er jeg svært fornøyd med.
Skrik ut om det er noe du lurer på, så skal jeg svare så godt jeg kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia..

Lagt død denne tråden en stund. 
Vært enorm aktivitet på jobbfronten i det siste....

Ser at flere etterlyser bilder.
De fine bildene kommer nok ikke før til våren når bilen skal til lakkbehandling. 
Men skal ta meg en runde ved neste vask og knipse noen enkle mobilbilder.

Bilen lever ihvertfall opp til forventningene, og jeg koser meg hver eneste gang jeg setter meg inn i den :)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen liten ting....

Powerkit.
Skulle gjerne hatt originalt performance powerkit, men blir informert at dette ikke er tilgjengelig på noen diesel-versjoner av G3x.
Vet at dette alt er tilgjengelig på 540i i kombinasjon med sportseksos.
Har fått bekreftet at sportseksos er tilgjengelig til 540d på nyåret, men ikke powerkit.
Vet AC Schnitzer tilbyr powerkit til 540d og de overtar garanti på motor, drivverk og girkasse, men dette koster jo da deretter og er uaktuelt.

Noen som har mer informasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...