Gå til innhold

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, papertiger skrev:

Dette blir spennende - gratulerer! Den blåfargen mot cognacfarget skinn 😍 Smukt!


Er flere som er i mot denne kombinasjonen, men noe sier meg at den blåfargen sammen med cognacfargede skinnseter og interiørlister i pianolakk blir en meget bra kombinasjon :)

Jeg har egentlig bestemt meg for at slik blir det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer igjen med bestilling av superfet bil :) Jeg synes du har gjort det eneste riktige her, følg hjertet. Synes du følger bra opp i rekken av fine 5-serie modeller du har eid.

Det skal bli spennende å følge med her, håper du rapporterer her om hvordan tilværelsen er med en 540i xDrive :) Jeg vurderer nå mer en slik motor, selv om jeg er forferdelig fan av BMW sine sekssylindrede dieselmotorer. 

Tusen takk :)
Skulle gjerne hatt en diesel jeg også. Utrolig artig med momentsterke biler som har masse kraft på lave turtall.
Men har kun kjørt diesel de siste 10 årene, og det er noe med lyden i en rekkesekser bensin også, og det ville jeg oppleve nå.
Og som en bonus blir jo hun dama hos MDG fornøyd også :)

Det blir nok rapportert en god del når den ankommer, men kommer også til å legge  ut litt her når alt er helt spikret. 
Kommer litt etterhvert.
Den blir ikke helt standard :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jan Christian Huus skrev:

Har fått priser på felg, men ikke helt fått avklart hvor godt de vil passe på bilen.
Men har fått hjelp av min faste felgmann og han har alltid tilpasset de 100% før.

Hva tror folk om disse til blå bil?
http://www.vossenwheels.com/gallery/vehicledetails.aspx?id=2224

 

Ekstremt snasne felger! Type kjøring i skumring og solnedgang med blåfargen og de felgene 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg melde om at felger er satt i bestilling :)
Alt skal være leveringsklar om ca 1-2 uker.

Bilen leveres ny med sommerdekk på 19 tommer felg. Dekkene blir tatt av felg og solgt.
Felgoppsett blir etter dette som følger:

Vinter:
BMW orignial double spoke 664 8x19 / 9x19
Vredestein Wintrac xtreme S 245 / 245

Sommer:
Vossen VFS/1 matte graphite F1 9x20 / 10,5x20
Vredestein Ultrac Vorti R 245 / 285

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5.5.2017 at 16.52, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer igjen med bestilling av superfet bil :) Jeg synes du har gjort det eneste riktige her, følg hjertet. Synes du følger bra opp i rekken av fine 5-serie modeller du har eid.

Det skal bli spennende å følge med her, håper du rapporterer her om hvordan tilværelsen er med en 540i xDrive :) Jeg vurderer nå mer en slik motor, selv om jeg er forferdelig fan av BMW sine sekssylindrede dieselmotorer. 

Må si meg enig med BMW sine diesel 6er. De er nydelige, men igjen så er BMW sine bensin 6ere noe helt annet igjen. 

Gratulerer med kjempe flott bil! Bensin 6er med turbo kommer du ikke til å angre på. Jeg angrer ikke på bensin 6er uten turbo :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med veldig smakfullt bilvalg, ja!

Men jeg ser at du vil velge Vredestein som sommervalser. Ut fra det jeg har lest i det siste, ville jeg sjekket opp om det finnes Acoustic-versjon av Michelin Pilot Sport 4S i din dimensjon, eventuelt om Conti kan levere noe med Silent.

Jada, G30 er godt støydempet, og G31 i følge de første prøvekjøringene som tikker inn nå likeså, men norsk, piggslitt asfalt er nå engang noe satans svinmakt, spesielt i de dimensjonene du spekulerer.

Jeg skriver litt om dette i sommerdekksaken på www.blåhvitblogg.no

Endret av Blåhvitblogger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette kommer til å bli meget bra - flott utvendig farge og tøffe felger som kommer til å stå bra til bilen ;) Jeg ville nok kanskje gått for hvitt interiør, synes det står bedre til blått, men blir absolutt smakfullt med brunt også. Pøs på med bilder når bilen kommer :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11.5.2017 at 12.14, Jan Christian Huus skrev:

Da kan jeg melde om at felger er satt i bestilling :)
Alt skal være leveringsklar om ca 1-2 uker.

Bilen leveres ny med sommerdekk på 19 tommer felg. Dekkene blir tatt av felg og solgt.
Felgoppsett blir etter dette som følger:

Vinter:
BMW orignial double spoke 664 8x19 / 9x19
Vredestein Wintrac xtreme S 245 / 245

Sommer:
Vossen VFS/1 matte graphite F1 9x20 / 10,5x20
Vredestein Ultrac Vorti R 245 / 285

 

Noen grunn til Vredestein på vinter? Ikke prøvd de før, men kanskje jeg burde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, fupsaker skrev:

Noen grunn til Vredestein på vinter? Ikke prøvd de før, men kanskje jeg burde?

Selger anbefalte disse.
Spes til bergensk vinter.
Våte veier og lite snø.
Slitesterke dekk.

Har kjørt Nokian Hakka de siste 8 årene, så blir nytt for meg dette.

Litt dumt med lik bredde på dekk til vinter, men ulike felger, men er opplyst at dette ikke skal ha noe å si og at det ikke skal være noe synlig/se rart ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir et fint oppsett, er jeg sikker på! Kan skrive under på Vorti sommerdekk - har de selv (dog ikke i R-versjon), og er kjempefornøyd. Som Lidvar aka @Blåhvitblogger sier, jeg ville sjekka om det er mulig å få tak i dekk med støyskum i. Men er redd det koster mer enn det smaker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...