Gå til innhold

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Ron Jeremy skrev:

Grattis!

Hvordan er inntrykkene etter å ha kjørt et par mil i egen bil? 


Helt utrolig bil.
Har ikke fått med meg hva andre har skrevet, men sammenlignet med min "gamle" F11 er det stor forskjell.
Store forskjellen må være at G31 har adaptivt understell.
Begge bilene ruller på 20 tommere med 245/285 og begge er senket 30mm.

Opplevd forskjell er at G31 spiser ujevnheter på en måte jeg ikke trodde den ville gjøre. Bilen bare glir fremover og alt er nyedelig behagelig. Når bilen presses og gjerne i sportmodus henger den noe enormt.
Dro oppover ett fjell rett ved Bergen i går (Fanafjellet). Bratt, smalt og skikkelige svinger. Bilen dro noe helt enormt og svingen gikk unna på en måte jeg ikke hadde trodd var mulig på en slik bil. Klarte å fremprovosere en sladd i ene hårnålsvingen :)
Har ikke funnet noe negativt enda, og håper jeg ikke finner noe heller :)

Denne bilen skulle vært på blå resept :P
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, laffe skrev:

Gratulerer med nydelig bil. Synes felgene var en innertier.

Takk, takk...
Var litt usikker på felgene da de ble satt i bestilling, men liker de svært godt nå som de er på bilen.
Det ble en del problemer med montering av felgene da ventilen på fremdekkene tar borti kaliper.
Enn så lenge løst med en liten ventil uten dekktrykksensor.
Nye sensorer som monteres på innsiden av felgen er i bestilling.
Kombinasjon av store kaliper foran og felger med ventil ca midt i felgen var ikke helt bra...
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jan Christian Huus skrev:

Ikke på fredag. 

F11 stod på Flesland mandag til fredag forrige uke. I går stod den på Jæger en del timer 😀

Hmm.. Var en grå F11 med sorte nyrer og sotet baklykter og framlykter (muligens).

Enten så roter jeg med dagene eller så går det en lik en her i Bergen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, DanielStance skrev:

Hmm.. Var en grå F11 med sorte nyrer og sotet baklykter og framlykter (muligens).

Enten så roter jeg med dagene eller så går det en lik en her i Bergen. :P

Er jo mulig det er flere like, men også lett for å surre litt med dagene 😀 Stod parkert i enden av rekken rett ved hovedbygget, så stod veldig synlig til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jan Christian Huus skrev:

Er jo mulig det er flere like, men også lett for å surre litt med dagene 😀 Stod parkert i enden av rekken rett ved hovedbygget, så stod veldig synlig til...

Den jeg så kom i hvertfall kjørende i motsatt retning (fra der med Sandven) og svingte inn på Jæger :P

Jeg vet ikke :lol: Mulig jeg roter, og mulig det er flere.. Tror begge er like sannsynlig haha. :P

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...