Gå til innhold

F80 M3 San Marino blå | Bilder


Anbefalte innlegg

1 time siden, Dingo83 skrev:

Så kjøp en gammel BMW heller da, latterlig argument :P Opel Corsa har sikkert dette utstyret omtrent snart. Ufattelig glupt å komme med en dyr BMW uten i disse tider! 

Er "argumentet" mitt mer eller mindre latterlig enn å påstå at man heller bør kjøpe en gammel bil fordi man ikke liker utstyr som griper inn, vibrerer osv?

"Glup" - snakk om å møte seg selv i døra. En M3 kjøper man med hjertet, ikke hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, DanielStance skrev:

Digg! Skikkelig tøff fargekombo også :D

Ikke så ulikt E46en din heller :P

Takk for det! Man ser vel den røde tråden der ja. :P

10 timer siden, Dingo83 skrev:

Hva er vitsen med en BMW uten utstyret som omtrent ALLE andre billigbiler snart har?? Unnskyld meg, men mange av dere her inne er en underlig bande......

Man må nesten prioritere det utstyret man ønsker mest, og velge bort det man ikke "trenger". Skulle jeg valgt alt som er "kjekt å ha" så raser prisen avgårde. Fire-felts vei er det lite av her jeg bor også, så .

Jeg valgte utstyr til mine preferanser, spesielt med tanke på manuelt gir. Jeg skal kjøre bilen, ikke la den kontrollere meg. Skulle jeg fulgt din teori hadde bilen hatt DCT, alle hjelpemidler, sort lakk og sort skinn. Kanskje fått ettermontert hengerfeste også? ;) Det har jo alle andre også.

10 timer siden, Dingo83 skrev:

Så kjøp en gammel BMW heller da, latterlig argument :P Opel Corsa har sikkert dette utstyret omtrent snart. Ufattelig glupt å komme med en dyr BMW uten i disse tider! 

Er du ferdig å blåse fra deg nå? :) 

10 timer siden, Gabz skrev:

Gratulerer så mye med å ha slått på stortrommen! Rå tralle med perfekt fargekombo :) Kan tro det blir noen lange måneder framover nå, ja! 

Takk du. :D ja, det blir en lang ventetid...

9 timer siden, sluquet skrev:

Er "argumentet" mitt mer eller mindre latterlig enn å påstå at man heller bør kjøpe en gammel bil fordi man ikke liker utstyr som griper inn, vibrerer osv?

"Glup" - snakk om å møte seg selv i døra. En M3 kjøper man med hjertet, ikke hodet.

Enig med deg. :) det er ingenting fornuftig med å kjøpe en M3.

8 timer siden, fxslin skrev:

Dette blir bra, fin farge kombo! Der er vi på bølgelengde :-)

Takker! Ser ut som at mange liker den, selv om den sikkert er litt for spesiell for mange. :) 

2 timer siden, Gorg skrev:

Gratulerer med nybestilling, dette blir helrått! 

San Marino blå er også en nydelig farge! Nå slipper du vel å fikse interiøret i riktig farge 😄

Tusen takk! Bestilte uten å ha sett fargen, men fikk se @sydenfareren sin på nært hold og i ettertid og den er nydelig. :D

1 time siden, Ivrig86 skrev:

Gromt!! Da skjønner jeg E46 skal selges ja ;) 

Ja, den må nesten vike. :)

55 minutter siden, StigJ skrev:

Hoho! Dette blir grymt! Lekker fargekombinasjon. San Marino er rålekker i sola :)

 

Takk! :D

18 minutter siden, ahj skrev:

Gratulerer!! Dette blir rått! :)

Tusen takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjukt! det går fint i olja skjønner jeg 😅

Gratulerer med ny bil, blir nok veldig en veldig fin opplevele å hente sin egen M3 på fabrikk.

Jeg ser frem til den står hjemme i garasjen din med senk å nye hjul :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bestillingen av en kjempe rå bil :) Fantastisk fargekombinasjon, dette er smakfullt og lekkert. Stort klapp på skulderen for å velge manuell, det er det eneste riktige i en Drivers car som M3. Når det gjelder utstyr så er jeg litt der at jeg kjøper bil til meg selv, ikke de som kommer etter meg. Så jeg støtter den med å droppe det utstyret du ikke føler du har bruk for :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Eystein Ose skrev:

Fantastisk! Gratulerer!

Takk! :)

2 timer siden, Magnus. skrev:

sjukt! det går fint i olja skjønner jeg 😅

Gratulerer med ny bil, blir nok veldig en veldig fin opplevele å hente sin egen M3 på fabrikk.

Jeg ser frem til den står hjemme i garasjen din med senk å nye hjul :-D

 

Takk! Ja, det er første gang jeg kjøper ny bil, så da kan jeg like godt slå til og hente den på Welt. :)

I første omgang blir det fjærer og spacere. Originalhjulene er veldig fine.

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer med bestillingen av en kjempe rå bil :) Fantastisk fargekombinasjon, dette er smakfullt og lekkert. Stort klapp på skulderen for å velge manuell, det er det eneste riktige i en Drivers car som M3. Når det gjelder utstyr så er jeg litt der at jeg kjøper bil til meg selv, ikke de som kommer etter meg. Så jeg støtter den med å droppe det utstyret du ikke føler du har bruk for :) 

Takk for det! 

Vi deler samme tankegang. Det er første gangen jeg kjøper ny bil, og da skal den være som jeg vil ha den. Hadde jeg tenkt på videresalg så hadde ikke manuell blitt vurdert en gang.  

1 time siden, fupsaker skrev:

Vanskelig å få det lekrere, gratulerer!!

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...