Gå til innhold

F80 M3 San Marino blå | Bilder


Anbefalte innlegg

Nå synes jeg ikke det så bra ut akkurat slik du har lagt den ned mtp. hvor mye bakhjulet ligger oppunder skjermen i forhold til hvordan den ligger fremme. Men dette er jo enkle trykk på kontrollen så fikses det. Regner med (håper) dette bare var for å vise hvor mye det kan legges ned.

Uansett så er det et gromt oppsett, og enda kulere hvis du en gang kan få det godkjent.

Hvor mye inngrep er egentlig gjort på bilen som ikke er reverserbart? Ingenting? Da er jo dette ikke noe verre enn å senke med f.eks. et coiloversett. Så ja hvorfor ikke når alt kan settes tilbake til start. 

 

Tommel opp for å gå dine veier Frode :)  

 

Og en annen ting jeg bemerker meg er at jeg fikk helt noia da jeg så de felgene presentert for første gang. Nå har jeg lyst på slike selv.... (replica selvfølgelig :P )

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, StigJ skrev:

Nå synes jeg ikke det så bra ut akkurat slik du har lagt den ned mtp. hvor mye bakhjulet ligger oppunder skjermen i forhold til hvordan den ligger fremme. Men dette er jo enkle trykk på kontrollen så fikses det. Regner med (håper) dette bare var for å vise hvor mye det kan legges ned.

Uansett så er det et gromt oppsett, og enda kulere hvis du en gang kan få det godkjent.

Hvor mye inngrep er egentlig gjort på bilen som ikke er reverserbart? Ingenting? Da er jo dette ikke noe verre enn å senke med f.eks. et coiloversett. Så ja hvorfor ikke når alt kan settes tilbake til start. 

 

Tommel opp for å gå dine veier Frode :)  

 

Og en annen ting jeg bemerker meg er at jeg fikk helt noia da jeg så de felgene presentert for første gang. Nå har jeg lyst på slike selv.... (replica selvfølgelig :P )

Det med tucking er det nok mange som ikke liker. Jeg har lyst å prøve noe nytt, så får se hvordan det blir denne gangen.

Ingen inngrep sånn sett. Har ikke borret hull eller modifisert en eneste del. Alle slanger er trukket gjennom luftekanalene ved fanger og innvendig er alt trukket bakom interiør. Tanken er festet med bolter som allerede var der og det samme med resten av kompressorer og manifold. Hvis det blir demontert så er det ingen som kan se at det har vært der. :) 

Enig med felgene altså. De ser bedre ut etter litt tilvenning.

10 minutter siden, sluquet skrev:

Rått! Synes de 666-felgene er sinnsykt tøffe også, kunne tenkt meg de selv! :) 

Takk :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ahj skrev:

Må si at dette ble stilig :) 
Men hvordan blir dette med luft når bilen skal på service? 

Takk! Det er et veldig enkelt system og det går til kjørehøyde ved oppstart om ønskelig. Så det burde gå greit. Når jeg hadde E92 på service så viste jeg hva de kunne trykke på og ikke trykke på.

2 timer siden, Gorg skrev:

Er vel bare å heve den litt? 🧐

Ja. :)

1 time siden, StigJ skrev:

 

Purrfect! :wub:

:D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, fxslin skrev:

Dette begynner å bli bra :-) Hvordan er kjøre opplevelsen nå?

Savner en Video som viser herligheten inn action :-)

Den føles tight og fin. Akkuratt som jeg har erfaring med fra tidligere oppsett. Men jeg kjenner at jeg trenger en hjulstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...