Gå til innhold

F80 M3 San Marino blå | Bilder


Anbefalte innlegg

Respekt for fargekombinasjonen, denne bilen er virkelig flott. Ja det er mange som ikke forstår denne og det trenger de kanskje ikke heller..? 

Forøvrig synes jeg det er gale at vi bor i samme bygd og jeg har enda ikke sett bilen live. Ser frem til det. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AlexHD skrev:

Respekt for fargekombinasjonen, denne bilen er virkelig flott. Ja det er mange som ikke forstår denne og det trenger de kanskje ikke heller..? 

Forøvrig synes jeg det er gale at vi bor i samme bygd og jeg har enda ikke sett bilen live. Ser frem til det. 😊

Takker! Nei, det kan du si.. Det er bare et trykk på knappen så er bilen klar for det meste.

Jøss, da er det på tide. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 28.4.2018 at 23.26, Frode D skrev:

DSC_0021

 

 

 

Rett og slett en herlig fargekombinasjon dette her ja :wub: 

Hvordan føler du kvaliteten er på selve skinnet i disse bilene kontra E9x eller eldre. Du har jo litt erfaring med de ulike modellene. 
Jeg føler de kanskje har spart litt her også når jeg ser på annonsebilder på finn over F8x/3x. Har merket meg at det lett ser ut til å  komme folder i sitteputa.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, StigJ skrev:

 

Rett og slett en herlig fargekombinasjon dette her ja :wub: 

Hvordan føler du kvaliteten er på selve skinnet i disse bilene kontra E9x eller eldre. Du har jo litt erfaring med de ulike modellene. 
Jeg føler de kanskje har spart litt her også når jeg ser på annonsebilder på finn over F8x/3x. Har merket meg at det lett ser ut til å  komme folder i sitteputa.  

Har bare hatt dakotaskinn før og det føles som elefantskinn kontra dette. Jeg har jo skinn alle plasser man får skinn, uten å bestille skikkelig individual. Føles mye mer eksklusivt enn E9x. Har lagt merke til det samme som du sier med sitteputen, men min er gått 4000km så har ikke sett noe. :P

Men har lest litt om folk som har problemer med misfarging osv på hvitt skinn i F8x. 

5 timer siden, williamwiers skrev:

Rett og slett nydelig! Jævlig rått når den kommer kjørende imot :D 

Takker, har aldri sett den i fart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
15 timer siden, Daniel. skrev:

Er så rått!

Men sliter med å bestemme meg for hva jeg liker best av Futura og Hartge :P

Ingen skal selges, så det er blir nok å veksle mellom dem. 😊 

7 timer siden, Gabz skrev:

Perfekt :D

😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, magneten skrev:

Du er herved under arrest av Originalpolizei!

På med Style 666 igjen før bilen blir implodert!

Ja, riktig :P

Er ikke så stor fan av de hjulene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...