Gå til innhold

F80 M3 San Marino blå | Bilder


Anbefalte innlegg

På tide å slippe katta ut av sekken. Det nærmer seg to uker siden kjøpskontrakt ble undertegnet, så tenkte å lage en tråd. :-D

Planen var import, men etter 5 måneder med kikking uten at det gav noen må ha-følelse tok jeg kontakt med forhandler. Fikk god hjelp og en god pris, dog ble budsjettet sprengt for å si det mildt. I og med at jeg ønsket manuelt gir og San Marino blå lakk var det vanskelig å finne, spesielt siden jeg også ville ha brunt interiør. 

2018 F80 M3 LCI 2

Høydepunkter fra utstyrslisten:

  • Individual San Marino Blå lakk
  • Individual Amaro brunt skinn inkl. dashbord
  • Competition package
  • Manuell gir
  • Adaptive LED
  • Comfort access
  • Ryggekamera
  • Navigasjon proff
  • Head up display
  • Harman/Kardon Hifi
  • Remote services
  • BSI 5år/60.000km

Komplett utstyrsliste er vedlagt lenger nede.

Tror det er mer som er standard på 2018 mod kontra de tidligere. Lyspakke, PDC o.l. var inkludert allerede. Har med vilje valgt bort hjelpemidlene som assisted parking, surround view, lane change osv., da dette er noe jeg ikke ser behovet for. Adaptivt understell er også valgt bort pga at det blir oppgradert understell uansett.

Ellers har jeg bestilt med sorte Performance sideventiler og nyrer. High kick spoiler, diffuser og frontleppe er allerede på vei i posten. :roll:

Skal hente bilen på Welt den 17. August, så det er bare å smøre seg med tålmodighet og glede seg. :D 

Litt konfiguratorbilder i ventetiden...

33620281243_64e1c5f1f7_o.jpg

34299665151_eb4bda67ec_o.jpg

34389011106_1a9a12aaa9_o.jpg

34299664511_3261858572_o.jpg

Og et inspirasjonsbilde:

gW4GwO0.jpg

Utstyrsliste:

594be0b2bd2df_UtstyrslisteM3.thumb.png.97b137e484e97b26d6ee8395cacc008e.png

 

 

Endret av Frode D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med sinnsykt rå bil. :D

Akkurat lane change-warning og det kan jeg være enig i, men surround-view ville jeg faktisk hatt. Det blir ikke bil uten dette her igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sluquet skrev:

Rått! Gratulerer så mye :-) helt enig i å velge bort lane change og det tjafset der, hadde det på min f30 og valgte det bort på kommende f87. 

Takk for det! :) Tror det hadde blitt mer irritasjon enn fornuftig for meg.

1 time siden, CatoSlettebø skrev:

SNADD! 

:D

1 time siden, Carlsius skrev:

Gratulerer med en rå bil i den perfekte fargekombinasjon! 

Må bare sitte nå å vente i spenning :) 

Takk for det, kjekt at andre også liker litt farger. :)

1 time siden, awt skrev:

Gratulerer med sinnsykt rå bil. :D

Akkurat lane change-warning og det kan jeg være enig i, men surround-view ville jeg faktisk hatt. Det blir ikke bil uten dette her igjen.

Tusen takk! Var veldig i tvil om Surround-view men ble mer forvirret enn hjulpet av det. Jeg liker å rygge med speil, og bruker kun kamera til sjekke avstanden bak.

1 time siden, Fahad skrev:

WOW! Gratulerer Frode! Viktig å leve livet 😉 Digg farge både utvendig og innvendig 

Tusen takk. :D

1 time siden, E.H.D skrev:

Det ble såpass ja, snadder fargekombo. :-D

Hvor mye koster en slik individual eksteriørfarge i forhold til vanlig individualfarge som f.eks Tanzanite blå?

Fargen koster 28.300kr, men jeg tror kanskje den har gått ned i pris pga M4 CS som kommer i samme farge. Har hørt andre som har betalt 50.000kr for samme farge.

40 minutter siden, HalvorK skrev:

Sjukt :-o Gratulerer! :-D

Takk :D

19 minutter siden, Orjan skrev:

Herlig fargekombo! https://days.to/until/27-august  :-D

Takk, haha! :D Ser det ble en skrivefeil i første innlegget. Er 17. August som er riktig. :)

12 minutter siden, Reef89 skrev:

Fy flate ja :) for en bil!  det blir bra Frode. Må vist ta meg en tur til garasjen din i sommer da, tenkt på det lenge men.

Takker :D Ja, det må du bare gjøre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sluquet skrev:

Rått! Gratulerer så mye :-) helt enig i å velge bort lane change og det tjafset der, hadde det på min f30 og valgte det bort på kommende f87. 

Så kjøp en gammel BMW heller da, latterlig argument :P Opel Corsa har sikkert dette utstyret omtrent snart. Ufattelig glupt å komme med en dyr BMW uten i disse tider! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...