Gå til innhold

F80 M3 San Marino blå | Bilder


Anbefalte innlegg

On 8.10.2017 at 13.13, Walkabout skrev:

Det ble mye bedre! Utrolig hvor viktig slike detaljer er :) BMW er ganske restriktive med innpresset, på G30/31 er det jo helt krise. Må jo ha minst 20mm spacere rundt om for at det skal se noenlunde normalt ut.

Takk! Glemmer hvor mye det har å si helt til man får skikkelig "fitment". :)

Det positive med det er at man har litt mer å gå på hvis man skal kjøpe originale hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant noen brukte 19"  Michelin PSS i dimensjon som passer bilen min for en tid tilbake, så tenker å få bygget ferdig Hartge også i vinter. Ser ut til at de blir 9" og 10,5" for å ikke bli altfor aggressive. Må bruke spacere for å gå klar bremsene så det begrenser hvor mye jeg kan bygge de utover.

37675734262_f0d72ced04_h.jpg

37450429780_3c44300971_h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BjornarHS skrev:

Må si at jeg synes hartge kler den bilen bedre enn futura'ene, fin match!

Så klart en smaksak :)

Liker begge to, så det er greit å ha noe å bytte mellom. :D

38 minutter siden, Gabz skrev:

Er utvilsomt for Hartge over Futura.

Er spent på å se de med nye kanter og dekk. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Maggi93 skrev:

Er misunnelig på deg nå Frode! Drømmebil med gromme hjul😎  Klarer ikke bestemme meg for hva som kler bilen best av Futura og Hartge da, likte litt lakkerte kanter så tror det blir kult på Futura👍🏻

Kjekt å ha litt å velge mellom. :) er meget spent på Futura i den fargen. Tenkte det hadde blitt litt kjedelig om begge hjulsettene var sølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Geir Anders skrev:

Har du vurdert annen fargefinish på felgene dine? Bronze/gold kunne vært kult

Hvilke felger tenker du på da?

Har vært inne på tanken med gull eller cognac-farge, siden det kan passe mot interiøret. Men det har blitt med tanken foreløpig. Føler ingen av de hjulene jeg har per dags dato passer til de fargene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 20.10.2017 at 14.45, Frode D skrev:

Hvilke felger tenker du på da?

Har vært inne på tanken med gull eller cognac-farge, siden det kan passe mot interiøret. Men det har blitt med tanken foreløpig. Føler ingen av de hjulene jeg har per dags dato passer til de fargene.

Har ingen spesifikke felger i tankene.. var mer fargekombinasjonen som slo meg. Googlet kjapt nå og fant disse Velos felgene. Noe slikt mot din blåfarge. Øverste er Bronze/Matt, den røde er Polished Gold. Jeg fikk lyst på det selv faktisk.. Mulig jeg har blitt sær, men jeg syntes det er fryktelig kjedelig utvalg av felger om dagen, selvom det helt sikkert aldri har vært flere å velge mellom.

20744942781_3cd16865e0_b.jpg

21665297382_e81498cd9a_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...