Gå til innhold

F80 M3 San Marino blå | Bilder


Anbefalte innlegg

8 timer siden, bmwgreg90 skrev:

Lydklipp!!!

Må få noen andre til å filme litt når det er tørre veier. Sliter med grepet nå. Michelin Cup 2, vått og 7 grader er ingen god kombo... 

8 timer siden, RF91 skrev:

I like a lot! Alt du gjer blir jo so fuckings mint. Digga da :D

Kjekt å høre. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble fett ja :) Hva tenker du om at den nye midpipen går sammen og ikke kjører i to rør hele veien? Har ikke noe å si kanskje?

jeg har lyst på luftfilter også, men hører jo så mye skrekkhistorier om check engine light bare man ser hardt på disse moderne motorene... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, macrorain skrev:

Det ble fett ja :) Hva tenker du om at den nye midpipen går sammen og ikke kjører i to rør hele veien? Har ikke noe å si kanskje?

jeg har lyst på luftfilter også, men hører jo så mye skrekkhistorier om check engine light bare man ser hardt på disse moderne motorene... 

Hvorfor skeptisk til filter? De fleste nye filter er uten olje, så det skal ikke bli noe check engine light så lenge det er montert riktig og ikke er noen lekkasjer.

Ett rør er gjort mtp mindre motstand og for å endre lyden. Dette skriver de selv om midpipen:

Sitér

The Active Autowerke F8X Mid Pipe was specifically designed to eliminate the highly restrictive nature of the OEM F80 M3 and F82 M4 mid pipe – thus creating optimal exhaust flow and drastically improving performance. In addressing the annoying sound ( described by many like that of a weed-eater ) we needed to better understand the issue. After much research and testing we discovered the synchronization of the Turbos as the main factor in the sound. The solution was a single mid pipe which eliminated much of the annoying sound. The next challenge was making a large 3.5" pipe ( needed for optimum performance ) fit without ground clearance issues - thus the oval pipe. Engineered for an exact fit on both the F80 M3 and F82 M4, the difference in power with this mid pipe will be noticeable the moment it is installed!

 

Og her er en video som viser forskjellen:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, ja blir sikkert bra den eksosen der :)

Angående filter så var jeg ikke skeptisk i utgangspunktet, og har stort sett gjort dette på tidligere biler, men så jeg leste noen tråder hvor folk hadde fått check engine light på F30 etter å ha byttet filter. Men sikkert ikke noe stress da. Får putte det på innkjøpslista igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
18 timer siden, RF91 skrev:

Blei feit lyd no ja:) Syns da høyrdes ut so ein spikarpistol i tredje videoen, men da rekna eg med e eit stykke frå realiteten :lol:

Hehe. Det er nok fordi at jeg slapp gassen akkuratt når den har fått ladetrykk, og da smeller det i eksosen. Hehe.

17 timer siden, Runey skrev:

Helt rått! 

Herlig å følge med progresjonen :D 

Takk takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...