Gå til innhold

F80 M3 San Marino blå | Bilder


Anbefalte innlegg

On 13.3.2018 at 22.11, Luxcy skrev:

Hartge ser FREKT ut på alt! 8)

 

Vanskelig å trå feil med classy hjul. :) 

-

Var på verksted og tok hjulstilling igår, bak rørte de ingenting siden det var veldig bra fra før av. Litt gøy å få til hjulstillingen bak på øyemål, selv om jeg har gjort det noen ganger nå. :P 

Endte opp med 2 grader camber foran og 2,75 bak - i kjørehøyde. :) 

NÅ gleder jeg meg til våren. \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Skulebollen skrev:

Ble litt nysgjerrig på hvordan klarer du få til det på øyemål :P

Når jeg senket E90 så brukte jeg vater på ene siden og det ente opp neste perfekt :) 

Tipper at @Frode D Har gjort dette så mange ganger at han vet på følelsen når det er bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skulebollen skrev:

Ble litt nysgjerrig på hvordan klarer du få til det på øyemål :P

Han jeg pleier å ta hjulstilling hos sa at jeg kunne justere spissingen ved å sikte bakfelgen mot framfelgen. Altså at når man ser både ytterkant på felgen bak så treffer den ytterkant av felgen foran (i den høyden man har i normal kjørehøyde). Det samme gjelder foran, men det pleier jeg ikke å gjøre.

Camber bak måler jeg enten ved å kalkulere med vater eller så enkelt som å måle fra skjermkant til felgkant. Camber foran med justerbare tårnlagre måler jeg fra stempel i demper mot kanten innvendig i tårnet.

Har god erfaring med dette sånn at det spiser minst mulig dekk frem til hjulstilling. :) 

1 time siden, ahj skrev:

Når jeg senket E90 så brukte jeg vater på ene siden og det ente opp neste perfekt :) 

Tipper at @Frode D Har gjort dette så mange ganger at han vet på følelsen når det er bra :) 

Det fungerer bra på camber. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen med OZ Futura ser helt perfekt ut i mine øyne,  helt rått at du går dine egne veier "så til di grader" med en helt ny m3. Du har rett og slett laget drømmebilen min. Noen videre planer med bilen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
On 20.3.2018 at 20.22, Tim494 skrev:

Bilen med OZ Futura ser helt perfekt ut i mine øyne,  helt rått at du går dine egne veier "så til di grader" med en helt ny m3. Du har rett og slett laget drømmebilen min. Noen videre planer med bilen? 

Takk for det! :D  Blir kanskje noen små endringer med tiden, men foreløpig føler jeg meg ferdig med den.

-

Litt stille her for tiden, har bare kjørt, kjørt, kjørt. :D 

DSC_3090

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 27.4.2018 at 12.51, RF91 skrev:

Da værste med denna bilen e å finna på nye måta å skryta av den på 🤣 Fortsatt ein vanvittig flott bil 😃😁

Hehe, takk for kompliment. Det er uansett mye kjekkere med kommentarer enn likes. :) 

-

Litt flere bilder. 8)

DSC_0003DSC_0009DSC_0007DSC_0010DSC_0021

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som understellet har kollapset

 Kan ikke forstå hvordan det der er kjørbart, for ikke å snakke om et hån mot bmw sine ingeniører som har satt opp bilen perfekt fra fabrikk. Et så blodsenka hompetitten oppsett er ikke godt for noe, annet enn stance 😛 ellers kred for at det er lagt mye tid og penger i å få bilen til å skille seg ut. Nydelig farge og tøffe felger :)

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Evopower skrev:

Ser ut som understellet har kollapset

 Kan ikke forstå hvordan det der er kjørbart, for ikke å snakke om et hån mot bmw sine ingeniører som har satt opp bilen perfekt fra fabrikk. Et så blodsenka hompetitten oppsett er ikke godt for noe, annet enn stance 😛 ellers kred for at det er lagt mye tid og penger i å få bilen til å skille seg ut. Nydelig farge og tøffe felger :)

Here we go again. :D 

Kanskje du skulle prøve en bil med skikkelig luft-oppsett, så kanskje du får en aha-opplevelse. Det er ikke som å kjøre en sprettball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...