Gå til innhold

F80 M3 San Marino blå | Bilder


Anbefalte innlegg

3 timer siden, Daniel. skrev:

Er så nydelig den fargekomboen der :wub: Bildene ser bra ut også!

Tusen takk :D 

2 timer siden, Gorg skrev:

Må være en av de fineste interiørene i F8x. De fleste velger nok sort, fint at noen velger anderledes.

I Statene ser jeg en svært stor andel M-biler med rødt skinn, det er omtrent ingen avi Norge. Vi velger kanskje for ofte det som er safe

Takk for det! Er veldig fornøyd med fargevalgene selv, og det var jo hovedgrunnen til å kjøpe bilen ny også.. I USA er rødt interiør veldig populært ja, noe jeg ikke skjønner. Hehe.

2 timer siden, Geir Anders skrev:

Nordmenn er som de alltid har vært, trauste og på den sikre siden. Altfor mange kjøper bil med tanke på videre salg, og ikke personlig preferanser. Ganske trist egentlig. Jeg var på nippet til å velge meg Mineral grå bil med rødt interiør, gått 8k bare, som ny.. men de 2 forrige bilene mine har vært grå + det var diesel så det føltes ganske traust ut. Den dagen jeg kan bestille meg ny bil, blir det ikke svart på svart ihvertfall, det er sikkert!

Men denne er som sagt deilig :)

Ja, men det er nok mange som liker det sånn også. Men det er bra vi er forskjellige. :) 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her - må være en av de fineste komboene på F3x/8x interiør dette her. Rødt skinn sammen med Alpine White, Mineral White eller Mineral Grey eksteriør er en rålekker kombo som jeg godt kunne tenkt meg, men den er nok ikke så «smekker» som denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter påstanden din angående PSS i kombinasjon med vått og kaldt føre. De dekka trenger virkelig litt varme, men når de først får det, da er de helt magiske:applause: La om til Pilot Alpin i forrige uke, og må si meg meget imponert over de på vått føre! Tror det må være de beste vinterdekka jeg har prøvd. Regner med at det ikke blir vinterdekk på denne her med det første:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, papertiger skrev:

Slenger meg på her - må være en av de fineste komboene på F3x/8x interiør dette her. Rødt skinn sammen med Alpine White, Mineral White eller Mineral Grey eksteriør er en rålekker kombo som jeg godt kunne tenkt meg, men den er nok ikke så «smekker» som denne.

Takk for det. :) litt farge og kontraster er alltid fint :) 

4 timer siden, Dal-z skrev:

Støtter påstanden din angående PSS i kombinasjon med vått og kaldt føre. De dekka trenger virkelig litt varme, men når de først får det, da er de helt magiske:applause: La om til Pilot Alpin i forrige uke, og må si meg meget imponert over de på vått føre! Tror det må være de beste vinterdekka jeg har prøvd. Regner med at det ikke blir vinterdekk på denne her med det første:wink:

Det er bra at det ikke bare er meg som syns det. På et tidspunkt lurte jeg på om dekkene var feilprodusert. Blir uansett å prøve 4S på Futuraene, de skal være bedre på vått.

Vinterdekk er ikke planlagt på denne nei. Tenker å lufte den noen turer i løpet av vinteren (om man kan kalle det det på vestlandet) for at den ikke bare skal stå. Har ikke behov for å kjøre den til og fra butikken osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må hive meg på det med Pilot Super Sport og kaldt vær. Hvis dekka ikke er spesielt varme og det er typisk 5 grader i lufta, da kan de være direkte skumle. Jeg fikk en skikkelig sleng her på en motorveipåkjørsel, så da var jeg en erfaring rikere for å si det sånn 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Freakshow skrev:

mye lekre bilder ahr Frode! :) den bilen din er bare griselekker! :D

Takk takk :D 

20 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg må hive meg på det med Pilot Super Sport og kaldt vær. Hvis dekka ikke er spesielt varme og det er typisk 5 grader i lufta, da kan de være direkte skumle. Jeg fikk en skikkelig sleng her på en motorveipåkjørsel, så da var jeg en erfaring rikere for å si det sånn 😉 

Det er litt ekkelt. Spesielt når man ikke planlegger at det skal slippe.. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...