Gå til innhold

F80 M3 San Marino blå | Bilder


Anbefalte innlegg

2 timer siden, stoltbmwelsker skrev:

Lurer fælt på hvordan de felgene hadde sett ut på e90:-k Ble bra med luft da

Bortsett frå fargen innvendig i senteret so vil eg tru dei ser nåkelunde slik ut. Absolutt ikkje værst, spør du meg. Felgane ha vokst veldig på meg :)

attachment.jpg

Endret av RF91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Cato Slettebø skrev:

Syns det ble bra med tucking bak! Blir bare bedre og bedre denne her, gleder meg til å se me Futuraene på :wub:

Takk, jeg også :D 

17 timer siden, Geir Anders skrev:

HVordan er det å vaske disse felgene? Ser for meg at det er mye jobb.

Det er et mareritt. Ikke bare tar det tid å vaske alle krinker og kroker, men det er også et spor på innsiden av eikene der vannet ikke renner ut igjen. Så hvis ikke jeg tørker det bort så blir de skitten igjen på første kjøretur :P 

16 timer siden, stoltbmwelsker skrev:

Lurer fælt på hvordan de felgene hadde sett ut på e90:-k Ble bra med luft da

Tror de hadde kledd E90. Takk!

14 timer siden, RF91 skrev:

Bortsett frå fargen innvendig i senteret so vil eg tru dei ser nåkelunde slik ut. Absolutt ikkje værst, spør du meg. Felgane ha vokst veldig på meg :)

Bilde

Det bildet er en photoshop og jeg tror felgene er større i virkeligheten enn det der. Men jeg tror det hadde vært kult. :) Det er høyere profil på dekkene, så det er ikke bare å flytte de over. Og ikke minst breiere.

Endret av Frode D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Frode D skrev:

Det er et mareritt. Ikke bare tar det tid å vaske alle krinker og kroker, men det er også et spor på innsiden av eikene der vannet ikke renner ut igjen. Så hvis ikke jeg tørker det bort så blir de skitten igjen på første kjøretur :P 

 

Haha off, jeg får sammentrekninger bare jeg tenker på det. Det hadde irritert meg. Da blir det nok ikke slike hjul, dessuten er jeg ikke fan av kopifelger, så kanskje like greit. Men syntes de er tøffe. Sendt mail med Claus på felgengarage, men ikke lett å få tak i 19-20" med klassisk BMW felg (acs, hamann, bbs etc) uten at det koster arm og bein. Det er litt interessant at han sier kvaliteten på disse har blitt dårlig i forhold til Competec, HRE osv.. så jakten fortsetter. Hadde kopifelger (JR), som du kanskje vet, på E91, det ble med den ene og siste gangen. Man får hva man betaler for, helt klart.

Endret av Geir Anders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Geir Anders skrev:

Haha off, jeg får sammentrekninger bare jeg tenker på det. Det hadde irritert meg. Da blir det nok ikke slike hjul, dessuten er jeg ikke fan av kopifelger, så kanskje like greit. Men syntes de er tøffe. Sendt mail med Claus på felgengarage, men ikke lett å få tak i 19-20" med klassisk BMW felg (acs, hamann, bbs etc) uten at det koster arm og bein. Det er litt interessant at han sier kvaliteten på disse har blitt dårlig i forhold til Competec, HRE osv.. så jakten fortsetter. Hadde kopifelger (JR), som du kanskje vet, på E91, det ble med den ene og siste gangen. Man får hva man betaler for, helt klart.

Ang. Japan Racing felger, har vurdert det selv på flere biler pga av kult design. Men når to venner av meg begge handler henoldsvis JR20 og JR21, og allerede i esken når vi tar de ut at lakken har fått flere klarlakk sår, i tillegg datt klarlakken av som om man sku lakka de med boks selv. Som du sier du får det du betaler for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Designer skrev:

Ang. Japan Racing felger, har vurdert det selv på flere biler pga av kult design. Men når to venner av meg begge handler henoldsvis JR20 og JR21, og allerede i esken når vi tar de ut at lakken har fått flere klarlakk sår, i tillegg datt klarlakken av som om man sku lakka de med boks selv. Som du sier du får det du betaler for...

Virker som den felgserien der har problemer med lakken ja. Problemet med mine JR11 var at de tålte steinsprang veldig dårlig, fikk flere skader på leppene og mellom eikene. Men hadde ikke noe lakkslipp. Når det er sagt, så har jeg fått steinsprang på ACS, Hartge og Hamann felgene mine også, men ikke etter kun 1-2 sesonger og så mye. Ellers var de helt ok. Måtte litt flere lodd på enn normalt osv. Men, aldri igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, bimmerfun skrev:

Blir ikke bedre! 

Kult at du bare kjører på, selv med en slik bil! Tommel opp!

Takk for det :D 

14 timer siden, Gorg skrev:

Er så rått! Men den leppa varer nok ikke lenge om du kjører med den høyden :P 

Skulle ha tatt meg en tur til vestlandet neste år :o 

Hehe, nei. I den høyden så er den nok ikke kjørbar.. Leppa tåler litt da den er polyurethane.

Du får gi en lyd hvis du er i nærheten :) 

11 timer siden, Saltkjelen skrev:

Ja, du skal helt klart ha for å gjøre noe så "drastisk" med en så ny og dyr bil. Det er ikke etter min smak med hjulene langt oppe i hjulhusene, men jeg synes det er kult du kjører din egen vei. :)

Forstår godt at folk ikke liker at de sitter så langt oppe. Men det er jo bare dette når jeg tømmer belgene for luft. 

Alternativet; å legge felgene kant i kant betyr at det må mye strekk til, og det er ikke noe jeg ønsker på denne bilen.

2 timer siden, Geir Anders skrev:

Haha off, jeg får sammentrekninger bare jeg tenker på det. Det hadde irritert meg. Da blir det nok ikke slike hjul, dessuten er jeg ikke fan av kopifelger, så kanskje like greit. Men syntes de er tøffe. Sendt mail med Claus på felgengarage, men ikke lett å få tak i 19-20" med klassisk BMW felg (acs, hamann, bbs etc) uten at det koster arm og bein. Det er litt interessant at han sier kvaliteten på disse har blitt dårlig i forhold til Competec, HRE osv.. så jakten fortsetter. Hadde kopifelger (JR), som du kanskje vet, på E91, det ble med den ene og siste gangen. Man får hva man betaler for, helt klart.

Haha, ja det er et herk. Jeg liker å vaske bil. Men akkuratt felger syns jeg er en fordel at er enkle å vaske, spesielt på vestlandet. Vanskelig å finne gamle, gode felger i 19 og 20". Så det er vel derfor de er dyre. Glad jeg kom over Futuraene. :D 

Ja, Stian sa det at klarlakken hadde begynt å slippe noen steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kenny_ skrev:

Flotte vinter bilder. 

Ba du naboen kjøre inn Volvoen sin? 8)

Gøy du går dine egne veier og skaper litt debatt.

Takk!

Haha, nei han var ikke hjemme. Kjenner du han eller har du bare lagt merke til bilen før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...