Gå til innhold

F80 M3 San Marino blå | Bilder


Anbefalte innlegg

21 timer siden, Mathiseen skrev:

meget pent dette! :wub:

Takk!

20 timer siden, Thundercoil skrev:

Sexeh 😉

:beer:

20 timer siden, Gorg skrev:

Lekkert! :) 

 

Takk!

7 timer siden, Walkabout skrev:

10/10! Liker at du går for sort blank, og ikke karbon på alt :) 

Har du tenkt på å lakkere plastikknettingen i frontfangeren blank sort eller? Det er gjort på min bil (av forrige eier), synes dette er ganske så pent.

Jeg liker veldig godt kombinasjonen av blått og sort blank, så det er kjekt å høre. :)

Ja, jeg har tenkt på å lakke det også svart, men det sitter langt inne å demontere fangeren.. mulig det blir gjort sånn at jeg får limt på magneter bak også.

7 timer siden, fupsaker skrev:

Fy feite, så lekkert! :D 

Takker!

6 timer siden, Saltkjelen skrev:

Normalt sett er jeg skeptisk til slik "råneplast" (i mangel av bedre ord), men dette satt som et skudd. Skikkelig gjennomført! :) 

Jeg også, men jeg tror det er de harde linjene på F80 som gjør at det passer. Er hvertfall meget fornøyd nå!

5 timer siden, Gabz skrev:

Ooooh yes. Gjorde utrolig mye den diffuseren!

Takker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøkent Frode, oppdaget denne tråden for et par uker siden, spennende å følge da jeg er litt i samme båt. Jeg har en F80 Comp P i garasjen som jeg leker meg med, men med litt langsommere tempo på modifiseringene. Imponert over måten du stormer frem på med stil.

Tilfeldigvis har jeg valgt nær samme diffusor, samme endestusser, nesten samme splitter , som ble montert i vinter.

Vurderer side skirt extention, hvor kjøpte du dine forresten? finnes en del varianter av disse som ikke er så fine.

 

Endret av F80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 23.2.2018 at 19.53, Eldar H skrev:

Ser meget bra ut!!

Takker :)

On 24.2.2018 at 22.10, Freakshow skrev:

hakke ord jeg :x

:beer:

On 26.2.2018 at 9.35, F80 skrev:

Strøkent Frode, oppdaget denne tråden for et par uker siden, spennende å følge da jeg er litt i samme båt. Jeg har en F80 Comp P i garasjen som jeg leker meg med, men med litt langsommere tempo på modifiseringene. Imponert over måten du stormer frem på med stil.

Tilfeldigvis har jeg valgt nær samme diffusor, samme endestusser, nesten samme splitter , som ble montert i vinter.

Vurderer side skirt extention, hvor kjøpte du dine forresten? finnes en del varianter av disse som ikke er så fine.

 

Takk for det. Kjekt å høre :) har du en tråd eller instagram-konto?

Jeg kjøpte side skirt extensions på ebay. Kjøpte først noen billige i glassfiber men de var en merkelig profil på og så knakk hjørnet av.. eEndte opp med disse LINK, som er montert nå, de er like som BMW sine i form men er kanskje noen millimeter for korte.

22 timer siden, vegaasen skrev:

Kjempepent! Hvor har du skaffet sideskjørtene og spoiler bak, forresten? :-) 

Takk. EBay 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen tråd eller insta, sos media er ikke min sterke side.

Sideskjørtene er akkurat de samme jeg nå vurderer fra ebay.

Kjøpte splitter og diffusor fra RW carbon i California, beit på alt selvskrytet om kvalitetskontroll og høy kvalitet på nettsidene deres. Det viste seg å ikke stemme helt, splitter passet fint men diffusor ble det ganske så mye jobb med å tilpasse, endte opp med å kutte den i 3, tilpasse og sette den sammen igjen. RW carbon stilte seg uforstående til at den ikke passet på tross av bildene jeg sendte hvor det var avvik på flere cm. Skuffende, kunne like gjerne kjøpt fra Kina.

Måtte kopiere ditt kjøp av ferdig lakkerte reflex erstattere til bakfanger :-) kommer i posten i dag !

Misunner deg exsosen, jeg har en litt mer kvasi løsning med fjern kontrollert ferrita spjeld på rørene omtrent der du kappet ditt bak, samt at jeg har en CG styrt m/fjernkontroll på spjeldet i potten som står til standard åpen. 

Legge ved noen bilder fra telefonen.

Slik mente RW carbon det skulle se ut :-( 

DSC_0251.thumb.JPG.148d42e870b4a9503e721d2884ab5e30.JPG

For å i det hele tatt få den inn i sporet var jeg nødt for å kappe 5mm og tilnærme den originale.

DSC_0262.thumb.JPG.4b01886c346f62799cdc83fb8b7de157.JPG

Og når den endelig passet i sporet på toppen var det ellers bare et par cm feil her og der !DSC_0268.thumb.JPG.51a993720dbbd56fdc8c6ac083d1cae4.JPGLitt ute av kurs her også

 

DSC_0269.thumb.JPG.c467a1f15b8270800163607afe19841f.JPG

Bare å kappe av å få satt sammen igjen på rett plass.

DSC_0001_BURST20180117223845092.JPGBle bra til slutt, diffusor er veldig støvete på bildet

_20180226_221432.thumb.JPG.362e8978811edbb57e063569267d37cd.JPG

M3.thumb.JPG.ad534fc368a6d604b56cd1943608a215.JPGFjern kontrollerte spjeld før lyddemper, kan reguleres trinnløst for å få akkurat nok lyd :-)

DSC_0318.thumb.JPG.a31198eeed6f0d348e8b9cda76f2b83a.JPG

Lurer ellers på om ESS tuning sin Stage 1 E flash er noe man burde koste på seg, standard M3 får ca 50 gamp, men bil med Comp P får jo bare ca 30HK mer og høyere moment, akkurat nå om dagen føles det tullete men jeg vet at når man kommer på bane med temperatur så blir det aldri nok krefter, hva tenker du om omprogrammering av ECU Frode ?

Endret av F80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, F80 skrev:

Har ingen tråd eller insta, sos media er ikke min sterke side.

Sideskjørtene er akkurat de samme jeg nå vurderer fra ebay.

Kjøpte splitter og diffusor fra RW carbon i California, beit på alt selvskrytet om kvalitetskontroll og høy kvalitet på nettsidene deres. Det viste seg å ikke stemme helt, splitter passet fint men diffusor ble det ganske så mye jobb med å tilpasse, endte opp med å kutte den i 3, tilpasse og sette den sammen igjen. RW carbon stilte seg uforstående til at den ikke passet på tross av bildene jeg sendte hvor det var avvik på flere cm. Skuffende, kunne like gjerne kjøpt fra Kina.

Måtte kopiere ditt kjøp av ferdig lakkerte reflex erstattere til bakfanger :-) kommer i posten i dag !

Misunner deg exsosen, jeg har en litt mer kvasi løsning med fjern kontrollert ferrita spjeld på rørene omtrent der du kappet ditt bak, samt at jeg har en CG styrt m/fjernkontroll på spjeldet i potten som står til standard åpen. 

Legge ved noen bilder fra telefonen.

Slik mente RW carbon det skulle se ut :-( 

 

For å i det hele tatt få den inn i sporet var jeg nødt for å kappe 5mm og tilnærme den originale.

 

Og når den endelig passet i sporet på toppen var det ellers bare et par cm feil her og der !Litt ute av kurs her også

 

 

Bare å kappe av å få satt sammen igjen på rett plass.

Ble bra til slutt, diffusor er veldig støvete på bildet

Fjern kontrollerte spjeld før lyddemper, kan reguleres trinnløst for å få akkurat nok lyd :-)

Ai ai ai. Det må være veldig skuffende med så dårlig passform. Ser ut som at resultatet ble bra til slutt hvertfall. :)

RW var faktisk en av de jeg vurderte å kjøpe deler fra, av nettopp samme grunn som deg at de skryter av god passform og har litt lavere priser enn mange andre. 

Diffuseren jeg har stikker lenger ut enn den jeg hadde før, men det er jeg glad for siden eksosen kom litt lenger ut med AA midpipe. Den er noen millimeter for kort på sidene, men jeg er meget fornøyd mtp på pris og at den er fra Kina. Hehe. 

Ingen dum idé med de spjeldene. Blir det mer lyd enn å bare åpne de vanlige med CG styring? 

Har jo denne styringen selv, bare med original styring som standard og åpen ved aktivering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vesentlig mer lyd med de spjeldene åpne ja.

Lurer ellers på om ESS tuning sin Stage 1 E flash er noe man burde koste på seg, standard M3 får ca 50 gamp, men bil med Comp P får jo bare ca 30HK mer og selvsagt høyere moment, akkurat nå om dagen føles det tullete men jeg vet at når man kommer på bane med temperatur så blir det aldri nok krefter, hva tenker du om omprogrammering av ECU Frode ?

Eller er det andre der ute som har peiling / synspunkter på å tukle med ECU på disse bilene? 

Endret av F80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frode ,,Jeg har ikke annet å si enn fy flate for en lekker bil .:).

Her er alt riktig i mine øyne .Lyd ,farge ja absolutt alt.

Gøy å se at du gyver løs som du gjør på en sånn type bil.

Jeg hadde c omtrent ikke turt å sjekke spylervæska på denne ,enda jeg er ikke redd for å gå løs på ting egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, F80 skrev:

Blir vesentlig mer lyd med de spjeldene åpne ja.

Lurer ellers på om ESS tuning sin Stage 1 E flash er noe man burde koste på seg, standard M3 får ca 50 gamp, men bil med Comp P får jo bare ca 30HK mer og selvsagt høyere moment, akkurat nå om dagen føles det tullete men jeg vet at når man kommer på bane med temperatur så blir det aldri nok krefter, hva tenker du om omprogrammering av ECU Frode ?

Eller er det andre der ute som har peiling / synspunkter på å tukle med ECU på disse bilene? 

Interessant. Er veldig fornøyd med lyden i min nå, så det blir nok downpipes på min hvis det blir noe mer.

Har selvfølgelig lyst på ESS tuning jeg også, men er veldig skeptisk mtp garanti. Og jeg sliter nok med grepet allerede. Hehe

6 timer siden, sveigis skrev:

Frode ,,Jeg har ikke annet å si enn fy flate for en lekker bil .:).

Her er alt riktig i mine øyne .Lyd ,farge ja absolutt alt.

Gøy å se at du gyver løs som du gjør på en sånn type bil.

Jeg hadde c omtrent ikke turt å sjekke spylervæska på denne ,enda jeg er ikke redd for å gå løs på ting egentlig :)

Tusen takk! 

Alt er jo reverserbart så syns ikke det byr på de store problemene. Dette er en bil jeg planlegger å ha lenge så då vil jeg ha den akkurat sånn som jeg vil 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...