Gå til innhold

F80 M3 San Marino blå | Bilder


Anbefalte innlegg

1 time siden, Frode D skrev:

.

Tviler på jeg lager en tråde om F31, syns forumet har tapt seg utrolig mye etter at det kom "like-funksjon". Det er nesten ingen som gidder å skrive noe lenger og da kan jeg like godt bruke instagram. Du er en av få som tar deg "bryet" med å skrive. :) så får se om jeg holder liv i denne tråden eller ikke.

Jeg er helt enig Frode!

Men bilen din ser absolutt smashing ut! :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med feature, imponerende, og viser også at det du gjør blir verdsatt og lagt merke til langt utenfor moderlandet. 

Hadde jo vært kjekt å sett litt bilder av nyervervelsen, safirsort med sort interiør? Har samme fargekombo selv, ikke akkurat den mest spennende, men stilig nok når den er rein og lakken er blank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Frode D skrev:

Takk! Den er static ja, men jeg tror den er bare for show. Ryktene sa at de kjørte den bort uten frontfanger :P den M3'en er et design som er tegnet og gjort til virkelighet.

Tviler på jeg lager en tråde om F31, syns forumet har tapt seg utrolig mye etter at det kom "like-funksjon". Det er nesten ingen som gidder å skrive noe lenger og da kan jeg like godt bruke instagram. Du er en av få som tar deg "bryet" med å skrive. :)så får se om jeg holder liv i denne tråden eller ikke.

Ah, høres logisk ut :P Tror ikke den er mye brukbar i den høyden hehe. Har ikke sett eller hørt så mye til den i det hele tatt, eneste jeg fikk med meg var at den var static :P

Hmm, ja ser den.. Får stort sett kun likes jeg og, men på en annen side så er det rimelig lav aktivitet fra min side i tråden også :P
Litt dumt da, liker å følge med på trådene :) Syns ikke Insta blir helt det samme akkurat der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Daniel. skrev:

[...] Hmm, ja ser den.. Får stort sett kun likes jeg og, men på en annen side så er det rimelig lav aktivitet fra min side i tråden også :P
Litt dumt da, liker å følge med på trådene :) Syns ikke Insta blir helt det samme akkurat der.

Akkurat dette er nok litt av kjernen tenker jeg - her handler det jo både om å gi og ta. På en annen side - blir tråden mer spennende av "+1", "rå" og slike kommentarer istedet? Jeg er helt klart en av de som gir mer likes enn kommentarer, noe som i bunn og grunn er veldig synd, men det er rett og slett fordi jeg ikke har noen god kommentar på lur. En "like" er fin å gi i farten for å anerkjenne det arbeidet du gjør/har gjort med bilen etc. Ja, forumet blir kanskje kjedeligere av det, og aktivitetsnivået ser ut til å være langt lavere, men det er dessverre slik trenden har blitt. Misliker man trenden, hjelper det i hvert fall ikke å benytte seg mer av "like-platformer" som Instagram og Facebook. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, RF91 skrev:

Gratulera med feature! Må jo være veldig gøy når sjølvaste Mike vil skribla ned litt om deg og bilen 😃

Tusen takk! Ja, det er utrolig gøy :D 

9 timer siden, ahj skrev:

Jeg er helt enig Frode!

Men bilen din ser absolutt smashing ut! :D 

 

Tusen takk :D 

8 timer siden, papertiger skrev:

Gratulerer så mye med feature, imponerende, og viser også at det du gjør blir verdsatt og lagt merke til langt utenfor moderlandet. 

Hadde jo vært kjekt å sett litt bilder av nyervervelsen, safirsort med sort interiør? Har samme fargekombo selv, ikke akkurat den mest spennende, men stilig nok når den er rein og lakken er blank.

Takk! Det er gøy å se  andre liker det ja :) 

Har ikke tatt så mange bilder, men det stemmer det du sier. Er en 316i, men den har alt av utstyr jeg ønsker så da var det bedre å gå for den enn å vente på en 320i som hadde samme utstyrsnivå til en fornuftig pris.

7 timer siden, macrorain skrev:

Grattis med kul artikkel i Stanceworks! :D  Vet du hvordan de oppdaget deg/bilen? Bra bilder har de tatt også, må ha vært gøy å være med på! 

Takk! Mike følger meg på instagram, så han sendte meg en melding og spurte om de kunne lage en reportasje. :) 

3 timer siden, Daniel. skrev:

Ah, høres logisk ut :P Tror ikke den er mye brukbar i den høyden hehe. Har ikke sett eller hørt så mye til den i det hele tatt, eneste jeg fikk med meg var at den var static :P

Hmm, ja ser den.. Får stort sett kun likes jeg og, men på en annen side så er det rimelig lav aktivitet fra min side i tråden også :P
Litt dumt da, liker å følge med på trådene :) Syns ikke Insta blir helt det samme akkurat der.

Nei, jeg skriver ikke så mye på insta, så blir litt mer utfyllende her når jeg først skriver.

2 timer siden, Saltkjelen skrev:

Akkurat dette er nok litt av kjernen tenker jeg - her handler det jo både om å gi og ta. På en annen side - blir tråden mer spennende av "+1", "rå" og slike kommentarer istedet? Jeg er helt klart en av de som gir mer likes enn kommentarer, noe som i bunn og grunn er veldig synd, men det er rett og slett fordi jeg ikke har noen god kommentar på lur. En "like" er fin å gi i farten for å anerkjenne det arbeidet du gjør/har gjort med bilen etc. Ja, forumet blir kanskje kjedeligere av det, og aktivitetsnivået ser ut til å være langt lavere, men det er dessverre slik trenden har blitt. Misliker man trenden, hjelper det i hvert fall ikke å benytte seg mer av "like-platformer" som Instagram og Facebook. :) 

Det er nok pluss og minus med det ja. "+1" og lignende er lite matnyttige kommentarer. Når man poster et bilde i en bildetråd så fungerer "likes" veldig bra.

Men jeg er helt uenig i det jeg har merket med fet skrift. Jeg bruker forumet for å skrive utfyllende, og gjerne gi litt mer av meg selv. Da er det mye kjekkere å få noen kommentarer (positive som negative). Jeg satt over en halvtime for å flytte bilder og skrive teksten i innlegget fra turen til Polen. Og hvis man "bare" får likes, så kan man like gjerne poste på instagram.

Et forum er nettopp til for å skrive og diskutere, sånn som det blir nå. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Saltkjelen skrev:

Akkurat dette er nok litt av kjernen tenker jeg - her handler det jo både om å gi og ta.

Jojo, men er jo ikke alle som har så mye som skjer hver eneste dag, og er heller ikke super motiverende å oppdatere når ingen gidder å kommentere noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daniel. skrev:

Jojo, men er jo ikke alle som har så mye som skjer hver eneste dag, og er heller ikke super motiverende å oppdatere når ingen gidder å kommentere noe.

Helt enig Daniel. Noen ganger er det helt dødt på kommentarer mens det tikker inn en like eller emoji. Kommentarer betyr mer for meg enn det jeg gjør med en like. Klart, som Saltkjelen sier så kan man slippe litt unna med like eller emoji i mangel på god eller dårlig kommentar. For meg så er de kommentering som gjør det å ha en oppdatert tråd litt mer morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Slavearbeider'n skrev:

Helt enig Daniel. Noen ganger er det helt dødt på kommentarer mens det tikker inn en like eller emoji. Kommentarer betyr mer for meg enn det jeg gjør med en like. Klart, som Saltkjelen sier så kan man slippe litt unna med like eller emoji i mangel på god eller dårlig kommentar. For meg så er de kommentering som gjør det å ha en oppdatert tråd litt mer morsomt.

Jepp.. Var f.eks kun én som gadd å gi innspill på nye fargen på felgene mine :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel. skrev:

Jojo, men er jo ikke alle som har så mye som skjer hver eneste dag, og er heller ikke super motiverende å oppdatere når ingen gidder å kommentere noe.

Jeg er absolutt ikke uenig med deg. Det jeg imidlertid mener er at man får være flink på å kommentere selv (ikke bare "seg og sine nærmeste" - altså et par-tre faste tråder) om man vil ha kommentarer selv - ergo gi og ta. Jeg sier ikke at dette er tilfellet for deg eller noen av de andre her, men på generelt grunnlag.

1 time siden, Daniel. skrev:

Jepp.. Var f.eks kun én som gadd å gi innspill på nye fargen på felgene mine :-k

Det er forståelig at man kanskje hadde ønsket en annen respons. Dog kan jeg for mitt vedkommende si at jeg dessverre kun rår over en liten del av hele forumet, og at tiden ikke strekker til slik man ønsker for tiden.

1 time siden, Slavearbeider'n skrev:

Helt enig Daniel. Noen ganger er det helt dødt på kommentarer mens det tikker inn en like eller emoji. Kommentarer betyr mer for meg enn det jeg gjør med en like. Klart, som Saltkjelen sier så kan man slippe litt unna med like eller emoji i mangel på god eller dårlig kommentar. For meg så er de kommentering som gjør det å ha en oppdatert tråd litt mer morsomt.

1 time siden, Frode D skrev:

Helt enig med de to siste her. :) det er derfor det har gått så langt mellom oppdateringene mine også.

Jeg er ikke uenig med noen av dere. Kommentarer er fint og verdsettes høyt, dog tror jeg at veldig mange har mer å gå på når det gjelder det både den ene og den andre veien. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...