Gå til innhold

F80 M3 San Marino blå | Bilder


Anbefalte innlegg

15 timer siden, Freakshow skrev:

angående klargjøring av lakk på bilen, i det heletatt bare en vask be de holde henna sine langt vekke! :P de kommer bare til å gjøre det værre, selv om lakken kanskje er bra :) så kan jeg garantere at de fucker det opp xD
så lengst de faktisk ikke har en Detailer/bilpleie entusiast som jobber spesefikt med vask/korigering

Det blir nok ikke vask en gang. :) Kan godt være de er flinke, men vil ta alt selv bare for å være sikker. 

6 timer siden, Reset skrev:

Gratulerer med leken bil 8) Gleder meg til å se den live en gang :)

Takk for det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, StigJ skrev:

Det gjør det nok ja. 

Er de på bildet helbørstet? Så litt i overkant ut. Børstet kant er kult. 

De er helt børstet ja.

1 time siden, Freakshow skrev:

må si meg enig med Stig her! det ble litt i overkant!

Jeg syns det ser skikkelig kult ut, men det er veldig mye arbeid å få til så er ikke sikkert jeg går for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjøp av en av de råeste bilene!  Og den fargen er jo bare innertier! :D

En vakker dag blir det min tur også håper jeg :) får sende guttungen på fotballskole i england, så han kan sende noe pund tilbake haha :P

Endret av codex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gadd ikke kommentere etter siste innlegget mitt, når du skal være sta :-D " blir nok orginalfelg og spacer i første omgang" 
Akkurat som om noen tenkte at det var varig. Grattis med kledelige felger, sykt at futura er så innetier på alt mulig av biler.  Jeg synes helbørsta hadde vært sinnsykt rått, å tror det kommer til å bli nydelig mot blåfargen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, hsd skrev:

Holder på med ett sett nå, det lurer jeg på om blir med børsta senter med pulver klarlakk og polert kant. Liker godt stilen selv ivertfall. :) 

Gratulere så mye med bil forøvrig!

IMG_1925_zpsy3jdmdh7.jpg

Det er en utrolig fin utførelse. Jeg er litt usikker på polert kant for min del, da det krever mye tid for å holde fint. Og jeg har hatt det mange ganger før.

10 timer siden, codex skrev:

Gratulerer med kjøp av en av de råeste bilene!  Og den fargen er jo bare innertier! :D

En vakker dag blir det min tur også håper jeg :) får sende guttungen på fotballskole i england, så han kan sende noe pund tilbake haha :P

Tusen takk! :) det høres ut som en god plan, hehe. 

9 timer siden, Magnus. skrev:

Jeg gadd ikke kommentere etter siste innlegget mitt, når du skal være sta :-D " blir nok orginalfelg og spacer i første omgang" 
Akkurat som om noen tenkte at det var varig. Grattis med kledelige felger, sykt at futura er så innetier på alt mulig av biler.  Jeg synes helbørsta hadde vært sinnsykt rått, å tror det kommer til å bli nydelig mot blåfargen :-D

Haha :oops:

Planen var å ta de dyre kjøpene som felger og understell til vinteren, men når man finner så fine sjeldne og kledelige hjul som Futuraene så er det vanskelig å holde igjen... Jeg personlig digger helbørsta med sorte detaljer, men har et annet alternativ også som jeg tror kan bli bra. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd radinox kanter enda da Frode? Jeg har egentlig gått over til det. Futurakantene tror jeg blir pussa opp og solgt til fordel for det. Er ivertfall en helt annen verden mtp holdbarhet (samtidig som dem på en halvgrei dag er blankere uansett hva man gjør med alu)

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rått! Var faktisk innom tanken på de Futuraene selv, men kastet det fra meg siden de var 20" og litt over budsjett :P

Vet ikke helt hva jeg syns om helbørsta finish på de. På den hvite, så var det litt voldsomt, men i kombinasjon med San Marino blå, så tror jeg det kan bli en del bedre. Spent på å se hva du finner på! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, hsd skrev:

Har du prøvd radinox kanter enda da Frode? Jeg har egentlig gått over til det. Futurakantene tror jeg blir pussa opp og solgt til fordel for det. Er ivertfall en helt annen verden mtp holdbarhet (samtidig som dem på en halvgrei dag er blankere uansett hva man gjør med alu)

Nei, har aldri hatt det selv, men jeg har sett biler som har det og det er lett å se forskjell. Radinox blir vurdert, men om jeg bare trenger 2 nye kanter så blir det nok ikke Radinox. Må mest sannsynlig ha 2 nye tønner for å få litt bredde bak.

 

17 minutter siden, Dal-z skrev:

Helt rått! Var faktisk innom tanken på de Futuraene selv, men kastet det fra meg siden de var 20" og litt over budsjett :P

Vet ikke helt hva jeg syns om helbørsta finish på de. På den hvite, så var det litt voldsomt, men i kombinasjon med San Marino blå, så tror jeg det kan bli en del bedre. Spent på å se hva du finner på! :)

 

De blir nok litt store på E92 M3, så det forstår jeg.

Får se hva jeg ender opp med av finish. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...