Gå til innhold

F80 M3 San Marino blå | Bilder


Anbefalte innlegg

16 timer siden, Daniel. skrev:

Jepp.. Var f.eks kun én som gadd å gi innspill på nye fargen på felgene mine :-k

 

16 timer siden, Otis skrev:

Siden jeg ikke vil miste @Frode D så kommenterer jeg på at jeg ikke har kommentert før!

Jeg leser ganske mye på forumet, men kommenterer ikke så ofte.

Det er godt å høre :) 

15 timer siden, magneten skrev:

Slenger inn en kommentar for å redde @Frode D jeg også, selv om jeg hater han og alt han gjør :D

(En spøk)

Jeg vet at du egentlig drømmer om å bygge en "stænce-bil" 😘

15 timer siden, Saltkjelen skrev:

Jeg er absolutt ikke uenig med deg. Det jeg imidlertid mener er at man får være flink på å kommentere selv (ikke bare "seg og sine nærmeste" - altså et par-tre faste tråder) om man vil ha kommentarer selv - ergo gi og ta. Jeg sier ikke at dette er tilfellet for deg eller noen av de andre her, men på generelt grunnlag.

Det er forståelig at man kanskje hadde ønsket en annen respons. Dog kan jeg for mitt vedkommende si at jeg dessverre kun rår over en liten del av hele forumet, og at tiden ikke strekker til slik man ønsker for tiden.

Jeg er ikke uenig med noen av dere. Kommentarer er fint og verdsettes høyt, dog tror jeg at veldig mange har mer å gå på når det gjelder det både den ene og den andre veien. :) 

 

Ja, jeg er helt med på at man må kommentere selv også, for å få noe tilbake.

Jeg skylder ikke på noen, men det er bare slik trenden har blitt. Satser på det blir bedre fremover. :D 

3 timer siden, williamwiers skrev:

Gratulerer med repotasje :D Stå på!

Raceism er noe eg alltid har hatt lyst å få med meg, kanskje til neste år.. :) 

Takk! 

Det er verdt turen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger inn en kommentar jeg også. Jeg er en av de som dessverre mest leser tråder og kommenter lite. Likes er lett å gi og jeg liker å få likes. Da har noen sett innlegget mitt og fått noe ut av det. Men helt enig med majoriteten at kommentarer er ofte bedre da de ofte innholdet noe konstruktiv tilbakemelding. (Eller en morsomhet :-) )

Så tilbake til topic i tråden: jeg personlig liker hva du har gjort med denne bilen, utrolig artig at du går litt egne veier og at det funker så bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener vel å huske at du ikke bestilte Competiton-pakke i første omgang, men endret til dette underveis i bestillingen. Ser at M3/M4 Competition får mye skryt i biltester kontra standardutgaven.

Er det de forbedrede kjøreegenskapene som gjorde at du gikk for Competiton-pakka eller? Hvis du har prøvd standard; merker man betydelig forskjell ved vanlig/litt aggressiv kjøring på vanlig vei, eller må man helst på bane eller bruke bilen skikkelig for å merke det? Jeg har prøvd @Fahad sin F82 (pre-LCI uten Competition) og en F80 LCI Competiton hos Bavaria Stavanger, og kan ikke si at jeg merket noe veldig forskjell (på de korte turene jeg hadde da).

Selv synes jeg jo Competition-pakka er stilig, men mest på grunn av setene og felgene. Så lurer litt på om det er verdt prishoppet når en ikke skal bruke bilen på bane. LCI tar seg jo også godt ut på disse bilene, men i hovedsak er jo endringen her frontlykter og baklykter. LCI baklykter er jo iallfall et must - men det er jo mulig å ettermontere på en pre-LCI uansett :) 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, fxslin skrev:

Slenger inn en kommentar jeg også. Jeg er en av de som dessverre mest leser tråder og kommenter lite. Likes er lett å gi og jeg liker å få likes. Da har noen sett innlegget mitt og fått noe ut av det. Men helt enig med majoriteten at kommentarer er ofte bedre da de ofte innholdet noe konstruktiv tilbakemelding. (Eller en morsomhet :-) )

Så tilbake til topic i tråden: jeg personlig liker hva du har gjort med denne bilen, utrolig artig at du går litt egne veier og at det funker så bra! 

Takk for det. Kjekt å høre at folk leser også, selv om de ikke kommenterer. :) 

2 timer siden, Walkabout skrev:

Mener vel å huske at du ikke bestilte Competiton-pakke i første omgang, men endret til dette underveis i bestillingen. Ser at M3/M4 Competition får mye skryt i biltester kontra standardutgaven.

Er det de forbedrede kjøreegenskapene som gjorde at du gikk for Competiton-pakka eller? Hvis du har prøvd standard; merker man betydelig forskjell ved vanlig/litt aggressiv kjøring på vanlig vei, eller må man helst på bane eller bruke bilen skikkelig for å merke det? Jeg har prøvd @Fahad sin F82 (pre-LCI uten Competition) og en F80 LCI Competiton hos Bavaria Stavanger, og kan ikke si at jeg merket noe veldig forskjell (på de korte turene jeg hadde da).

Selv synes jeg jo Competition-pakka er stilig, men mest på grunn av setene og felgene. Så lurer litt på om det er verdt prishoppet når en ikke skal bruke bilen på bane. LCI tar seg jo også godt ut på disse bilene, men i hovedsak er jo endringen her frontlykter og baklykter. LCI baklykter er jo iallfall et must - men det er jo mulig å ettermontere på en pre-LCI uansett :) 

Det stemmer. Jeg endret bestillingen rett før den ble låst.

Jeg valgte Competition-pakken fordi jeg var redd jeg kom til å angre hvis jeg ikke gjorde det. I bunn og grunn er det setene og et litt mer aggressivt oppsett som gjorde at jeg ville ha competition. Setene er en av favoritt-detaljene mine på bilen. I tillegg skal bilen være satt opp på en annen måte når det kommer til diff og elektronikk rundt det. Eksosen er også litt annerledes (og jeg digger lyden!)

Jeg fikk ikke kjøre M3 før jeg bestilte da forhandler ikke hadde inne noen bil (bare en av selgerene sin personlige), så er vanskelig å sammenligne. Men i de videoene jeg har lest der de sammenligner så sier de at competition er faster og litt bedre satt opp

Når det kommer til pris så hadde jeg lagt så mye på bordet allerede at jeg måtte nesten bare ta det jeg ville ha og ikke angre etterpå. Det er nok den ene gangen i livet jeg kjøper en sånn type bil ny.

Banekjøring er noe jeg har lyst å prøve meg på etterhvert, siden jeg skal ha bilen lenge. Bilen kommer nok til å gå gjennom noen faser i løpet av mitt eierskap. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår gikk jeg over førerstol, midtarmlene og ratt med rens. Og etterpå fikk alt av skinn innvendig et runde med fuktighet. Swissvax Leather care kit som ble brukt :)

Syns det var mye dritt i førersetet på ett år.

20180802_094905.thumb.jpg.fb99a5c44023c1a9e40ded532f68bcfb.jpg

Setene ble som nye (ikke at de var så verst i utgangspunktet :P )

20180802_095015.thumb.jpg.ff8d28098758f2edd6ca4e1c5d599797.jpg

Idag bærer det over til Tønsberg og treffet Slammed Intervention i morgen. Første skikkelige treff i Norge med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, andreaskarm skrev:

Meget pent arbeid :-) Samler seg mye drit i setene på kort tid.. 

Jepp, det gjør det. Husker en E46 jeg hadde med grått skinn, det ble lyseblå etterhvert pga dongeribukser.. hehe

1 time siden, Designer skrev:

Yes! Da får jeg endelig sett bilen! 😱😁

Skal til Tøns selv, men kun som publikum. 😅

Det blir bra, du får hilse på hvis du ser meg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Frode D skrev:

Jepp, det gjør det. Husker en E46 jeg hadde med grått skinn, det ble lyseblå etterhvert pga dongeribukser.. hehe

Det blir bra, du får hilse på hvis du ser meg. :) 

Det skal jeg gjøre. 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slammed Intervention 2018, arr. TBG Stance.

Endelig fikk jeg se bygget ditt på nært hånd, et smykke på hjul! 😍 Til dere som ikke var der, Frode stakk av med 1 av 4 "Best in Show" premier. TBG har premiering slik, 4stk "Best in Show" og 4stk Runner ups. 

Her er bildene jeg tok av bilen.

_DSC0079.thumb.jpg.6cd9903e85f3bebb14a772165aeffe49.jpg

_DSC0083.thumb.jpg.501a50b0e324bebba11c7e6ea714470e.jpg

_DSC0319-2.thumb.jpg.54364a0625448115557def18bca3a7b6.jpg

_DSC0326-2.thumb.jpg.e4d9e9a04403a58b70e75b76afbf3127.jpg

_DSC0329-2.thumb.jpg.6bea6877843a7fa4508da444812e5787.jpg

_DSC0622-2.thumb.jpg.e759d533c99c6f019c21fdc3492aec9a.jpg

Endret av Designer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...