Gå til innhold

F80 M3 San Marino blå | Bilder


Anbefalte innlegg

34 minutter siden, danskiii skrev:

Ser lavere ut med men clean'ere uten :)

Photoshoppe bort bilene så er bildene 110 :D

Har fjernet mye støy i bakgrunnen som feks lysstolper. Kanskje jeg formulerte meg litt dårlig, men jeg tok bilder en annen plass enn der jeg planla fordi det stod biler der jeg skulle sette min.

22 minutter siden, RF91 skrev:

Da blir litt som å velga mellom Carmen Electra og Pamela Anderson. Begge dele e god knall ^_^ Sjøl hadde eg nok køyrt med leppe, men eg blir ikkje ueinig med deg om du velge å køyra utan. Håpa detta innlegget hjalp deg med å velga :lol:

Haha, veldig enkel valg.. Får bare variere litt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var felgene tilbake fra Østfold Felgteknikk. Rettet en og lakkert to ytterringer. Det gikk rett over 3 uker som er veldig bra når de sier 3-5 uker. Da mangler jeg bare den ene tønnen før jeg kan få de også lakkert. Så er felgene klare. 

Litt surt siden jeg hadde tenkt å få de lakkert mens det andre var til lakk også...

37453725341_83eb6c49e8_h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang gratulerer så mye Frode. Dette må være en drøm som går i oppfyllelse, i aller høyste grad! 
Har lest gjennom hele tråden, og sitter igjen med et stort smil om munnen, på dine vegne! :D

Så ser jeg div innlegg her, med påstander jeg ikke skal gå mye innpå, men jeg synes du skal ha kudos for å stikke til Germanen å hente en sånn bil, der du allerede har mye deler ferdig liggende hjemme, som du monterer nærmest før du har stoppa motoren. Dette synes jeg er sprekt!! Husker selv da jeg bare skulle bytte til senkefjærer på F31......synes nesten det var drøyt å skru på en så ny bil, selv om den var nesten 2 år gammel, haha :D

Morsomt å se at du kjører på i kjent stil å gjør en grom ting eeeenda grommere, og til noe eget!! 

Gleder meg til å se fortsettelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest igjennom hele tråden nå, og har tatt meg selv i å si "fy faen" sikkert 100 ganger under denne tiden :P 

Denne bilen er, mer eller mindre, akkurat slik jeg ville satt den opp selv originalt. Kombinasjonen av utvendig farge og interiør er rett og slett helt perfekt. Gratulerer så mye med drømmebil :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4.10.2017 at 0.09, Jørgen Lie skrev:

Nok en gang gratulerer så mye Frode. Dette må være en drøm som går i oppfyllelse, i aller høyste grad! 
Har lest gjennom hele tråden, og sitter igjen med et stort smil om munnen, på dine vegne! :D

Så ser jeg div innlegg her, med påstander jeg ikke skal gå mye innpå, men jeg synes du skal ha kudos for å stikke til Germanen å hente en sånn bil, der du allerede har mye deler ferdig liggende hjemme, som du monterer nærmest før du har stoppa motoren. Dette synes jeg er sprekt!! Husker selv da jeg bare skulle bytte til senkefjærer på F31......synes nesten det var drøyt å skru på en så ny bil, selv om den var nesten 2 år gammel, haha :D

Morsomt å se at du kjører på i kjent stil å gjør en grom ting eeeenda grommere, og til noe eget!! 

Gleder meg til å se fortsettelsen :)

Tusen takk, Jørgen! :) Det er absolutt en drøm som går i oppfyllelse.

Forstår at noen vegrer seg, men alt er jo reversibelt. Litt annerledes om jeg skulle til med poppa skjermbreddere eller noe i den duren.

 

On 4.10.2017 at 14.41, TommyFF skrev:

Har lest igjennom hele tråden nå, og har tatt meg selv i å si "fy faen" sikkert 100 ganger under denne tiden :P 

Denne bilen er, mer eller mindre, akkurat slik jeg ville satt den opp selv originalt. Kombinasjonen av utvendig farge og interiør er rett og slett helt perfekt. Gratulerer så mye med drømmebil :-D

Tusen takk! Kjekt å høre at du liker fargekombinasjonene. :) 

 

---

 

Har vært en tur på kurs i Stavanger denne uken. Måtte selvfølgelig møte @sydenfareren for å sammenligne bilene. Jeg stjal jo tross alt fargen hans. :roll: Jeg tror vi begge ble litt overrasket over hvor forskjellige bilene er, selv om de er relativt like. Det ble relativt mørkt ganske fort, så det ble ikke rare bildene vi fikk tatt, og desverrre bare med mobil. Men men. Kjekt var det uansett, og møtte flere andre fjes fra bimmers :D 

37527710121_d98f24eca2_h.jpg

37269523780_1ac47cc6fe_h.jpg

37269523970_d47895c4d5_h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt med kameraet mitt og lyset hadde vært på litt lengre. Hadde vært kult å fått til noen bilder fra klubbmøtet med to helt fantastiske biler sammen :)

Kult at du tok turen innom. Regner med jeg får sett bilen din live en annen gang med litt bedre lysforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, StigJ skrev:

Skulle gjerne hatt med kameraet mitt og lyset hadde vært på litt lengre. Hadde vært kult å fått til noen bilder fra klubbmøtet med to helt fantastiske biler sammen :)

Kult at du tok turen innom. Regner med jeg får sett bilen din live en annen gang med litt bedre lysforhold.

Jeg droppet å ta med skikkelig kamera pga været som var meldt. Men kjekt var det den kvelden uansett :)

Ja, regner med det blir noen treff i løpet av neste år. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker fargekombinasjon og tøff bil! JEG hadde ikke endret så mye på en spell ny bil, men så er det ikke min bil :)

Kikket selv etter San Marino eller Estoril blå farge når jeg handlet nå, men er piss umulig å finne en brukbar F31 med litt motor med disse fargene. Det er fordelen med å kjøpe helt nytt. Gromt! Bare litt jelly :)

Endret av Geir Anders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Geir Anders skrev:

Lekker fargekombinasjon og tøff bil! JEG hadde ikke endret så mye på en spell ny bil, men så er det ikke min bil :)

Kikket selv etter San Marino eller Estoril blå farge når jeg handlet nå, men er piss umulig å finne en brukbar F31 med litt motor med disse fargene. Det er fordelen med å kjøpe helt nytt. Gromt! Bare litt jelly :)

Takk! Forstår godt at mange ikke vil endre noe på en ny bil, men jeg liker å gjøre det til mitt eget.

San Marino tror jeg er vanskelig å finne brukt da det er en Individual-farge. Farge og manuell var det som gjorde at jeg bestilte ny.

Forresten så tror jeg at en kompis av meg kjøpte din E91 320d for noen uker siden. Hvis den var en Space Grey med Saddle Brown skinn? Kan det stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Frode D skrev:

Takk! Forstår godt at mange ikke vil endre noe på en ny bil, men jeg liker å gjøre det til mitt eget.

San Marino tror jeg er vanskelig å finne brukt da det er en Individual-farge. Farge og manuell var det som gjorde at jeg bestilte ny.

Forresten så tror jeg at en kompis av meg kjøpte din E91 320d for noen uker siden. Hvis den var en Space Grey med Saddle Brown skinn? Kan det stemme?

Er for modifiseringer, lar aldri en bil være urørt. Men ny M3 er liksom noe annet! En annen ting er jo at du har valgt brun på dashen også, veldig tøft og gjennomført. Ikke mange som krysser av det på listen heller.

Ja det hørtes riktig ut. Burde bli fornøyd med den, det var jeg hvertfall. Han var uheldig med ett fleksirør til eksosen, men sånt kan skje. Den begynner jo å ha gått ett stykke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Geir Anders skrev:

Er for modifiseringer, lar aldri en bil være urørt. Men ny M3 er liksom noe annet! En annen ting er jo at du har valgt brun på dashen også, veldig tøft og gjennomført. Ikke mange som krysser av det på listen heller.

Ja det hørtes riktig ut. Burde bli fornøyd med den, det var jeg hvertfall. Han var uheldig med ett fleksirør til eksosen, men sånt kan skje. Den begynner jo å ha gått ett stykke. 

Følte det måtte til med skinn på dash for å få det helt gjennomført med resten.

Han er fornøyd, så det går nok bra. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man montert 15mm spacer foran og 10mm bak. Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe det, men jeg fant noen brukte fra Burger Motorsport inkl. bolter i nærområdet, så da klarte jeg ikke å dy meg. Det ble betraktelig bedre. :D 

37518094036_603c6484d0_h.jpg

36856115594_ccbd718fc3_h.jpg

37518092276_86f4633938_h.jpg

36856113954_f8d1413196_h.jpg

37518089756_b6cfd366ad_h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...