Gå til innhold

E92 335d Rubinschwarz


Anbefalte innlegg

On 12.6.2017 at 23.32, DanielStance skrev:

Kjempeflott bil :) Sikkert rått med 35D i en 3 serie!

Ble bra med leppen, men kan aldri tenke meg at den varer lenge :o

Går seg nok til ;)

Endret av Tollefsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha kjørt litt med nytt oppsett på effektsiden, så merker jeg at DSC lampen i clusteret har begynt å blinke som et juletre i desember ved friske pådrag. Quaife ATB LSD er derfor bestilt og planlagt å få montert i overgangen til neste måned. Greit å ha når det skal kjøres Street Legal i august...Stay tuned :grin:

Endret av Tollefsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tollefsen skrev:

Etter å ha kjørt litt med nytt oppsett på effektsiden, så merker jeg at DSC lampen i clusteret har begynt å blinke som et juletre i desember ved friske pådrag. Quaife ATB LSD er derfor bestilt og planlagt å få montert i overgangen til neste måned. Greit å ha når det skal kjøres Street Legal i august...Stay tuned :grin:

Montere selv? :) Blir det på min også. Bare det kommer noe på effekt siden først ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update:

Quaife ATB diff er på plass og fungerer utmerket ...:roll: Nye eksosstusser er bestilt i black chrome. Blir montert når de ankommer. Reiser bort til E30Meet førstkommende fredag sammen med en kompis. Blir utstilling og dragrace på lørdagen. Kjekt å få testa bilen nå når det begynner å ligne noe. Har enda ikke hatt bilen på dyno, men skal gjøres i starten av september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tollefsen skrev:

Liten update:

Quaife ATB diff er på plass og fungerer utmerket ...:roll: Nye eksosstusser er bestilt i black chrome. Blir montert når de ankommer. Reiser bort til E30Meet førstkommende fredag sammen med en kompis. Blir utstilling og dragrace på lørdagen. Kjekt å få testa bilen nå når det begynner å ligne noe. Har enda ikke hatt bilen på dyno, men skal gjøres i starten av september.

Stilig oppsett! 

Kvål auto har vel dyno hos seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Knoett skrev:

Stilig oppsett! 

Kvål auto har vel dyno hos seg? 

Kvål auto har dyno hos seg ja, men tar det i september får jeg gjort det til 1/3 av prisen.

 

 

3 timer siden, ahj skrev:

Very nice! Litt lettere å plante kreftene? :) 


Utrolig mye bedre nå ja. DSC slår kun inn når den skal nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tollefsen skrev:

Kvål auto har dyno hos seg ja, men tar det i september får jeg gjort det til 1/3 av prisen.

1/3 av prisen, noe kampanje jeg ikke har fått med meg? 

Mener de snakket om ca 2-3k for dyno? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Knoett skrev:

1/3 av prisen, noe kampanje jeg ikke har fått med meg? 

Mener de snakket om ca 2-3k for dyno? 

Er ikke hos Kvål, men ift prisen jeg fikk fra dem så får jeg satt bilen på rullende landevei hos noen andre. Kvål har dynapack.

Endret av Tollefsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kjapp oppdatering;

Fikk sveist på nye stusser ikveld. Fyller diffuseren mye finere enn org gjør. Neste på lista er å få tatt service på automatkassa og
deretter få lagt inn programvare på girkassa som gjør at det blir natt og dag forskjell. 

Ellers er det utstilling i Kristiansand 6. August, samt Street legal på Lista flyplass 12. & 13.August


5972744ed7741_Bilde21_07.201722_14_25.thumb.jpg.37dc5bcef55eb24aa3ba8addcc603112.jpg

 

5972745153da6_Bilde21_07.201723_11_11.thumb.jpg.9bcfafa0a4fd90540755021ee4627553.jpg

Endret av Tollefsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Idag går turen til Kristiansand for utstilling.

Ble sent igår kveld montert Hartge Type C på bilen for å se hvordan det ble. Blir å kjøre på disse ned til utstillingen for å gjøre opp min mening om det er noe jeg ønsker i større dim på bilen til våren :) 

 

 

Bilde 05.08.2017, 22.56.05.jpg

Bilde_06_08.2017,_00_55.02_(1).jpg

Bilde 06.08.2017, 08.11.25.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hartge type c i 18" (?) , det er jammen meg ikke noe tull :) 

Har du tenkt å bruke denne bilen om vinteren eller blir den satt bort? eventuelt håper jeg virkelig du kunne skrivd litt om hvordan quaife oppfører seg på is/snø med tanke på om den bremser på begge hjula mtp fremkommelighet, eller vil begynne å spinne på ene.

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...