Gå til innhold

E92 335d Rubinschwarz


Anbefalte innlegg

Da var ny bil handlet etter å ha hatt E90'en i overkant av 2 år. Begynte å bli ferdig med bilen og det ikke var stort mye mer og gjøre enn å lufte den en gang iblant.

Rubinschwarz lakken og Cohibabraun interiørfargen er noe jeg selv ble veldig imponert over og det er en veldig bra kombinasjon uten tvil.


plan for hva som skal utføres over tid;

Utført:

- TRF Steg Custom
- Sutphin TCU Tune

- BWS 500S
- Quaife ATB Limited slip differential
- ATM Intercooler Kit v2
- ATM Intake Kit
- Stereo oppgradering (Nautiluz Creation)
- Arkym frontleppe
- 335is Air Ducts
- BMW Facelift baklykter
- BMW Performance girspak
- BMW Performance girbelg
- BMW Performance grill blank sort
- BMW M3 Control armer m/ Millway Motorsport aluminium foringer
- BMW M3 Casterstag
- BMW M3 Stabstag bak
- BMW M3 Subframe foringer
- BMW M3 Guiderods bak
- BMW M3 Wishbones bak
- BMW M3 
- BMW M3 Speil
- BMW M3 Ratt m/ DCT Paddles
- BMW M3 rattdeksel
- BMW M3 Håndbrekk
- BMW M3 Interiørlister
- MTEC V3
- CYBA Black Chrome 3.8"
- BMW Org. LED Skiltlys
- Proffmontert solfilm

 

39_319295506.jpg

39_374278810.jpg

39_625363415.jpg

39_785918061.jpg

39_739231176.jpg

39_2141366646.jpg

Endret av Tollefsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Torek skrev:

Lekkert! Rubinschwarz er helt ny-yydelig!! 
Man eller aut? :)

Takker :) 335D kom kun som automat, men flere i USA som har bygget om til manuell. Usikker om det kommer til å skje..

Endret av Tollefsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Peak skrev:

Veldig pent!
Fortell gjerne litt om hvordan motoren går i disse, sett flere 335i men svært få 335d her på forumet.

Har kun prøvekjørt denne med selger i så har ikke fått trødd den skikkelig. Går helt ok orginalt og nokså driftsikre motorer bare man blender EGR, Swirl flaps og fjerner DPF. Når man leverer den til TRF Performance her på forumet så blir en det HELT annen bil. Steg 2 gir ca 385hk og 770Nm+- mot 286hk og 580Nm org.

Endret av Tollefsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Pen bil og fine planer :) Vet ikke hva som er av diffusere på markedet til denne, men her går det sikkert også an å få tak i noe som løfter baken en del hakk i forhold til den småkjedelige som står på originalt. Pene originalfelger også dette, trenger kanskje noen spacere om jeg husker riktig, men de kler bilen godt :) Facelift baklykter og nye LED AE støtter jeg, det gjør mye med fremtoningen. Sleng ut bilder når du får bilen :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Walkabout skrev:

Gratulerer så mye! Pen bil og fine planer :) Vet ikke hva som er av diffusere på markedet til denne, men her går det sikkert også an å få tak i noe som løfter baken en del hakk i forhold til den småkjedelige som står på originalt. Pene originalfelger også dette, trenger kanskje noen spacere om jeg husker riktig, men de kler bilen godt :) Facelift baklykter og nye LED AE støtter jeg, det gjør mye med fremtoningen. Sleng ut bilder når du får bilen :D 

Har begynt å bla litt forsiktig, så får se hva som skjer ang diffuser. Ang. sommerhjul har jeg sett på litt div, men klarer ikke helt bestemme meg så blir nok å kjøre org. felger en liten stund :) Henter bilen nå snart så kommer et innlegg i kveld eller imorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...