Gå til innhold

Gorgs fototråd - Fahrfreude reportasje og bilder


 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Andreas_R skrev:

Nydelige bilder!

Får gåsehud av den NSXen..! Må virkelig være en opplevelse å kjøre.

 

Tusen takk 😃

Hadde aldri trodd at jeg skulle få kjørt en sånn, var i utgangspunktet lykkelig etter å ha tatt bilder av den. Men når jeg fikk tilbud om å ha bilen en dag så sa jeg ikke nei 😎

Imponert over materialkvaliteten også, er jo trossalt ikke tysk bil. Men med skinnkledd dashbord (på 91 modell!) og kvalitet i alle ledd, så kunne det like gjerne vært det! 

Fikk også lånt den på fredag, da jeg fikk tatt portrettbilder av meg i forbindelse med nettsiden og promo. Tror det blir tøffe bilder 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 13. oktober 2017 at 19.20, Gorg skrev:

Fikk lånt meg NSX'en en dag. For en opplevelse :D 

Er som en moderne sportsbil på mange måter, og når det er en helt strøken utgave er det jo fryktelig gøy!

Skulle tro den ikke gikk så veldig godt, men den hele bilen er lagd i aluminium, også er mange deler på denne byttet ut med karbonfiber! 

For en kraftutvikling, det sparker fryktelig godt ifra når man passerer 5500 rpm og motoren hyler fantastisk bak ryggen.

Eneste minuset er at den er fryktelig lav og mangler servo :P Men det ser helt rått ut IMO 

Fikk tilbud om en NSX i innbytte på en Porsche jeg hadde, å ble selvfølgelig supergira på bytte!! NSX er ikke noe man ser hver dag å ser utrolig rått ut på veien... Men etter en prøvetur uten servo ble skuffelsen stor ja!! Tragisk at di ikke har servo, så ble ikke noe NSX den gang nei hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Ivrig86 skrev:

Fikk tilbud om en NSX i innbytte på en Porsche jeg hadde, å ble selvfølgelig supergira på bytte!! NSX er ikke noe man ser hver dag å ser utrolig rått ut på veien... Men etter en prøvetur uten servo ble skuffelsen stor ja!! Tragisk at di ikke har servo, så ble ikke noe NSX den gang nei hehe 

Klart det har litt å si. Men bruker du bilen lite og orker å ta i så mye så er det nok verdt investeringen.

Ute på landeveien er det en fryd å kjøre med, savner ikke servoen noe. Men i rundkjøring og om man skal snu så blir det noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gorg skrev:

Ja, enig! Veldig kledelig på F32. Skulle kanskje hatt sånne selv 🤔

Ja.. hadde vært en enkel sak hadde jeg hatt kromkant rundt nyrene på F36'en, men litt verre å forsvare når jeg allerede har sorte originale M performance nyrer :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gorg changed the title to Gorgs fototråd - M2, M3, M4, X5M, i8 Roadster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...