Gå til innhold

Gorgs fototråd - Fahrfreude reportasje og bilder


 Share

Anbefalte innlegg

The usual suspects 2 16-9

En del av følget som var på Fauske på søndag. Var i tillegg til dette en Aston Martin, F10 M5, E92 M3, F32 335i,e46 M3 (enda en), og Audi S4. Også min da.. Var utrolig festlig å kjøre bakerst når vi var inni Røvika tunnelen. Da var det som en symfoni med råskap :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lånt meg NSX'en en dag. For en opplevelse :D 

Er som en moderne sportsbil på mange måter, og når det er en helt strøken utgave er det jo fryktelig gøy!

Skulle tro den ikke gikk så veldig godt, men den hele bilen er lagd i aluminium, også er mange deler på denne byttet ut med karbonfiber! 

For en kraftutvikling, det sparker fryktelig godt ifra når man passerer 5500 rpm og motoren hyler fantastisk bak ryggen.

Eneste minuset er at den er fryktelig lav og mangler servo :P Men det ser helt rått ut IMO 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flotte bilder! :D Nsx er absolutt en bil jeg kunne tenke meg selv. Nå er vel tiden å kjøpe dem også... måtte vært helt standard da... De første er utviklet av Senna og har sjel. De siste type R versjonene med facelift og 6 gir er dobbelt så dyre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Evopower skrev:

Mange flotte bilder! :D Nsx er absolutt en bil jeg kunne tenke meg selv. Nå er vel tiden å kjøpe dem også... måtte vært helt standard da... De første er utviklet av Senna og har sjel. De siste type R versjonene med facelift og 6 gir er dobbelt så dyre!

Tusen takk!! 

Ja det er virkelig det! Har man mulighet så er det bare å kjøre på!

Tror denne er helt unik, i forhold til stand og påkosting. 

Det er de første som gjelder, men en 91-92 modell kan måtte koste veldig mye om den skal være i bra stand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gorg changed the title to Gorgs fototråd - M2, M3, M4, X5M, i8 Roadster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...