macrorain

Min 330e M-sport (f30) (Nye BBS-felger s.10)

Recommended Posts

Flott bil :) Så bra ut med BBS hjulene, dog kanskje litt for "beefy" dekk bak :P

Ang merke så heller jeg litt mot originalt jeg også. Merkelig nok så har en av de forrige eierene på min bil byttet til hvit og svart på panser men latt bak være originalt. Så en av de må jeg bytte :P

Hvit og svart passer jo egentlig litt på biler som er mørk grå og svart så er liksom ikke helt feil heller.

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
15 minutter siden, Daniel. skrev:

Flott bil :) Så bra ut med BBS hjulene, dog kanskje litt for "beefy" dekk bak :P

Ang merke så heller jeg litt mot originalt jeg også. Merkelig nok så har en av de forrige eierene på min bil byttet til hvit og svart på panser men latt bak være originalt. Så en av de må jeg bytte :P

Hvit og svart passer jo egentlig litt på biler som er mørk grå og svart så er liksom ikke helt feil heller.

Tusen takk. De er "bare" 265 brede da, men er litt høy profil (35 bak og 40 foran) så kanskje det bidrar til å gi det inntrykket. For egen del liker jeg at de fyller godt ut i hjulbuen og er "kant i kant" med skjermen :)

Angående merket så tror jeg det passer fint til fargene ellers ja, men har ikke helt bestemt meg. Får se. :)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Husk nå at dette er din bil da, så modifiser etter hva du liker selv :) Du som skal være fornøyd med den. Får gå mot bølgen og si at det faktisk hadde vært litt tøft med svart og hvitt ettersom det går igjen i detaljene mange steder på bilen. Så lenge det ikke er sånn jalla karbondrit. 

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Synes det orginale BMW merket er finest. 

På en ellers lekker bil føler jeg at akkurat det blir litt turn off. 

Men du får bestemme selv 😃

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville også beholdt de blå rondellene, men hvis du velger å bytte så holder jeg klart en knapp på sort og hvit. Carbon ser bare jalla ut. :)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
6 timer siden, Frode D skrev:

Jeg ville også beholdt de blå rondellene, men hvis du velger å bytte så holder jeg klart en knapp på sort og hvit. Carbon ser bare jalla ut. :)

Ja planen er i så fall svart og hvit, ikke karbon. Har ingen karbondetaljer forøvrig uansett. Men mulig jeg beholder også. Takk igjen for alle innspill :)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn

Allerede registrert? Logg inn her.

Logg inn nå

• Ser på dette akkurat nå   0 medlemmer