opeth84

1993 Bmw E34 Tds touring

Anbefalte innlegg

Mini update: Fant frem trelister jeg kjøpte inn tidligere og gav de litt tlc før de ble montert i bil, minus ene lista som krevde skiftenøkkel for å få ut.Ganske rotete bil pga det er et pågående prosjekt, så gadd ikke flytte ting så jeg kom bedre til kun den bolten, så den blir skifta senere. Skal uansett ut med klimapanelet og skifte lyspærer på sikt og da kommer denne til å bli skifta også.

Litt før og etter bilder:

20180515_213331.jpg

20180515_204107.jpg

20180515_205524.jpg

20180515_210832.jpg

20180515_210849.jpg

20180515_213412.jpg

20180515_213539.jpg

20180515_213529.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser meget bra ut dette 😃

Du er flink til å få ordnet ting og tålmodig .

Jeg hadde gått av hengslene av å hatt sånn bil og ikke kunne bruke den.

Ser bare på min datters bil , nå har vi jobbet som galne for å få den ferdig og blir gal av å ikke få kjørt den , men lenge leve tålmodigheten her og 😀.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, sveigis skrev:

Ser meget bra ut dette 😃

Du er flink til å få ordnet ting og tålmodig .

Jeg hadde gått av hengslene av å hatt sånn bil og ikke kunne bruke den.

Ser bare på min datters bil , nå har vi jobbet som galne for å få den ferdig og blir gal av å ikke få kjørt den , men lenge leve tålmodigheten her og 😀.

Takk :) Ganske sliten for tiden, så ikke alltid man orker selv om lysten er der, men bare måtte gjøre litt mer på bilen i går! Tro meg, det er frustrerende til tider å se den bli stående og ruste, men må ta ting etter lommeboka. Pusler jo litt på den andre bilen, og den er ganske dyr å holde vedlike,fant jeg ut. Men må ha bruksbilen i stand også.

Lærer jo av dette,som var mye av grunnen til at jeg kjøpte touringen. Har kosta mye, men angrer alikevel ikke. Den gir meg mye glede! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var automatkassa borte og satser på at vedkommende får god bruk for den. En hyggelig kar som hadde akutt behov for automatkasse til sin bil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått begynt litt smått opp igjen, etter dødsfall i familien. Dette begynner å bli et veldig personlig prosjekt. Tok ikke så mye bilder,da jeg bare ville begynne å gjøre litt. Startet med å lufte godt ut og gikk i gang med å rydde og vaske motorrommet. Legger ved litt bilder.

20180719_074130.jpg

20180719_074138.jpg

20180719_074146.jpg

20180719_075739.jpg

20180719_091702.jpg

20180719_091706.jpg

20180719_091728.jpg

20180719_092119.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info for de som leser prosjekttråden her inne:
Jeg kommer trolig sterkere tilbake på forumet her når jeg har mer krefter til å holde på med prosjektet. Bortgangen av min far har gått veldig innpå meg.

Oppdateringene her kommer til å bli ganske små,føler jeg per dags dato, så vet ikke om de små oppdateringene er noe andre her leser?
Ønsker alle her inne på forumet (og E34 Norge gruppa på Facebook forsåvidt også) en riktig fin helg!  :)

Faith-Christian-stairs-heaven-light-death_credit-Shutterstock.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta den tiden du trenger og skjønner deg godt.

Tap av foreldre er grusomt trist ,da jeg har mistet begge i ung alder .

Men du skal vite at jeg og flere til følger med på det du gjør her og du har en fin og ryddig tråd.

Og ikke minst ,du er tålmodig med prosjektet ditt.

Uansett fin helg til deg ,og plutselig er Tor Magne i full gang med TDSen igjen etterhvert som motivasjon er tilbake .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kondolerer med din far ❤️

titter innom i ny og ned selv om jeg ikke alltid er like flink til og legge gjenn hilsning...

gleder meg til og se bilen din langs veien etter hvert :bmw: ta den tiden du trenger og plutselig er du i full sving gjenn O:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer så meget!

Er nok flere som er innom for å lese enn de som kommenterer desverre. Kan ta meg selv i det også. Men kjør på når du kommer tilbake, bimmers er her vi :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gode ord! Hadde ikke ventet slik respons :)

Gleder meg selv til bilen er oppe og går igjen, men må ta ting etter lommeboka og ikke minst motivasjon og ork til å holde på, noe sistnevnte har vært bra lite av.

Bilen gis iallefall ikke opp, om det skulle være noen tvil ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive