Gå til innhold

1994 E34 525Tds sedan (side 19).Kjøpt 1995 520i touring (side 64)!


opeth84
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
23 timer siden, viggo E34 skrev:

Høres ut som en plan Tor Magne :bmw:

 

Ja, hatt bilen en stund nå og allerede kosta på den mye penger, så hvorfor ikke litt til? 🤔🤣 Til gjengjeld vil jeg få en helt annen bil når pumpa er overhalt, så er absolutt verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Savner å bruke denne på vinterstid-mye morro med bakhjulstrekk 😊 Sparer opp til overhaling av pumpa,kanaler begge sider og litt deler til frontstillingen,et stag bak og fikse rust under batteriet. Forhåpentligvis er det ikke så mye etter dette at den kan bli eu godkjent igjen!

 

 

20181207_073858.jpg

20181207_073939.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Blir å bestille pakninger til dieselpumpa og få den inn til verksted og bytte pakningene. Muligens på sikt overhale pumpa om det er nødvendig. Må gjerne si ifra om noen i området Ålesund eller ikke for langt unna, vil ta på seg å sveise inn ny plate under batteriet, da det er noe tynt stål igjen samt kommet hull under. Send meg gjerne en melding og pris for arbeidet :)

Kommer trolig til å komme mer oppdateringer her fremover, etter lang pause uten noen poster.

Et lite bilde fra denne mnd, det lille jeg har jobbet med bilen på en stund. Skiftet til vinterdekk. 🤔
 

Screenshot_20190119-043239.jpg

Endret av opeth84
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gøy å få litt oppdateringer fra denne posten .😀

og sagt det før,er det en jeg unner å få en bil på veien ,så er det deg.😀

Platen under batteri ,må der vel være en i nærmiljøet som kan hjelpe deg med .

Tilslutt et tips som hvertfall har hjulpet meg i tunge stunder med bil .

Aldri gap over for mye på en gang .

Sørg for å få bilen kjørbar ,så ta ting etterhvert .

Da kan du kose deg med bilen og hverdagen som gammelbilen eier blir mye lettere.😀

På begge e34ene mine hadde jeg planer ,som jeg fulgte slavisk,og etterhvert kom jeg i mål.

Som sagt ,lette skritt mot en e34 som funker og er bra er lett ,men ikke gap over for mye.

Ps ser frem til fortsettelse her .😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, viggo E34 skrev:

Hadde du vært her oppe skulle vi alltids fått fixa den biten under batteri, pumpa kan jeg ikke noe med men morro å hjelpe hverandre dersom mulighetn byr seg. Håper du får den på veien snart, gleder meg på nye oppdateringer her:bmw:

Tusen takk for det, Viggo! Snilt av deg å si iallefall! Jeg får se om noen biter på kroken om jeg fisker litt på facebook gruppa ;D Absolutt kjekt å hjelpe andre med samme bil når og om man kan ja!

Pumpa er grei å få ordnet på verksted, da den ser noe komplisert å ordne på egen hånd ja!

Takk! Håper jeg også! Må nok bare ha litt tålmodighet, men tenker jeg kommer i mål til slutt!:D Mye er gjort når pumpa er ordnet, for da kan jeg få kjørt den litt og ikke bare la den stå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, sveigis skrev:

Blir gøy å få litt oppdateringer fra denne posten .😀

og sagt det før,er det en jeg unner å få en bil på veien ,så er det deg.😀

Platen under batteri ,må der vel være en i nærmiljøet som kan hjelpe deg med .

Tilslutt et tips som hvertfall har hjulpet meg i tunge stunder med bil .

Aldri gap over for mye på en gang .

Sørg for å få bilen kjørbar ,så ta ting etterhvert .

Da kan du kose deg med bilen og hverdagen som gammelbilen eier blir mye lettere.😀

På begge e34ene mine hadde jeg planer ,som jeg fulgte slavisk,og etterhvert kom jeg i mål.

Som sagt ,lette skritt mot en e34 som funker og er bra er lett ,men ikke gap over for mye.

Ps ser frem til fortsettelse her .😀

Tusen takk! Setter pris på det! Er en bil jeg har brukt veldig mye tid,energi og penger på, men føler fortsatt det er verdt det! 

Ja, håper og tror det!:) Kan vel ikke ta så lang tid å kappe ut og sveise i ny plate. Trenger jo ikke se perfekt ut da det ikke blir synlig til vanlig. Viktigste er at det vil holde en stund fremover :)

Sant det og har erfart at man bør ta ting gradvis om man skal bli ferdig med noe!

Takk! Får komme gradvis mer og mer tilbake på prosjektet her, så blir jeg vel ferdig til slutt og kan bruke bilen igjen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • opeth84 changed the title to 1993 Bmw E34 Tds touring. Anskaffet 1994 E34 525Tds sedan (side 19)!
  • opeth84 changed the title to 1994 E34 525Tds sedan (side 19).Kjøpt 1995 520i touring (side 64)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...