Gå til innhold

E90 320D xdrive fusker og stopper


Steff1f
 Share

Anbefalte innlegg

Hei !

Har en 320D 2010 automat xdrive som i det siste 4mnd  har fusket litt ( 4 ganger )

1 gang hadde bilen stått i 3 uker, og når jeg gikk for å starte den gikk den normalt på tomgang i 15-20 sek, før den stoppet. Prøvde å starte motoren igjen men da sto den og hamret i 10-15 sek på starteren før den startet, og gikk ujevnt.

2 gang skjedde det samme, bare at bilen nettop var kjørt, og var vanskeligere å få start på

3 gang hadde jeg kjørt i 30 min med tung henger, og da jeg skulle snu bilen med henger så var det null gassrespons, så stoppet motoren, og jeg prøvde og starte igjen, men det samme skjedde 3-4 gang før motoren gikk som normalt igjen.

4 gang var tidligere i dag da jeg hadde kjørt 10 min og skulle snu og kjøre opp en bakke. null gassrespons, så stoppet motoren. startet opp igjen satt bilen i N og prøvde å ruse motoren, men den hostet og hoppet gradvis opp i turtall til ca 2000 rpm da den gikk normalt igjen. satt da bilen i drive, og motoren døde. gjentok dette 4 ganger før jeg kunne kjøre derfra.

 

Noen som har vært borti noe lignende før ? Hva er det som kan være feil ?

bilen er gått ca 125000km, har fulgt alt av service

 

Har forresten prøvd å google meg fram, men har ikke funnet noen med lignende symptomer

 

Endret av Steff1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...